قدردانی فرزند آیت الله هاشمی از رهبر انقلاب

20 دی 1395 ساعت 20:44

محسن هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی با قدردانی از مردم ایران و مقام معظم رهبری برای همدردی هایی که تاکنون داشته اند، این ابراز همدردی ها را وصف ناپذیر دانست.


به گزارش عصرتعادل، محسن هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی با قدردانی از مردم ایران و مقام معظم رهبری برای همدردی هایی که تاکنون داشته اند، این ابراز همدردی ها را وصف ناپذیر دانست.

 
محسن هاشمی دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: همانطور که همواره دغدغه ایشان، حفظ وحدت بود فردا هم باید در مراسم تشییع پیکر آن مرحوم، وحدت خودمان را به رخ جهانیان بکشیم.

وی افزود: لازم است از مردم بخواهم که با آرامش کامل در مراسم تشییع شرکت کنند.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: همانطور که دغدغه آیت الله هاشمی رفسنجانی وحدت بود و فقط برای وحدت و اعتدال در جامعه حرکت می کردند فردا هم باید در مراسم تشییع پیکر آن مرحوم وحدت خودمان را به رخ جهانیان بکشیم.

وی با اعلام اینکه مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح فردا در دانشگاه تهران آغاز می شود افزود: پس از اقامه نماز، پیکر ایشان از دانشگاه تهران به سمت خیابان انقلاب و خیابان حافظ تشییع می شود و در صورتی که ترافیک اجازه دهد مقداری هم در خیابان حافظ به سمت مرقد مطهر امام راحل حرکت خواهیم کرد و بعد پیکر ایشان برای تدفین به مرقد مطهر امام راحل منتقل خواهد شد.


کد مطلب: 105930

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/105930/قدردانی-فرزند-آیت-الله-هاشمی-رهبر-انقلاب

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir