۰

رفیعی - پرسپولیس، ابطال یک توهم پوچ

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹
به گزارش عصرتعادل، درست در بحبوحه بلوایی که حرفهای برانکو ایوانکوویچ و واکنش کارلوس کی روش ایجاد کرده بود، در شبکه های مجازی و گروههای هواداری پرسپولیس این شایعه دست به دست چرخید که سرمربی تیم ملی بزرگترین مانع برای پرسپولیسی شدن امیری و بیرانوند خواهد بود و این دو، به ویژه امیری از ترس اختلاف کی روش و برانکو به تیمی خواهند رفت که سرمربیش (منصوریان) رفاقت نسبتا دیرینه و باثباتی  با کی روش دارد. در همان روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات با امضای قرارداد امیری و بیرانوند با پرسپولیس مشخص شد که این تئوری تنها یک توهم توطئه بوده و کی روش دخالتی در تصمیم بازیکنانش در فصل نقل و انتقالات نداشته است.
 
حضور پرشور هواداران پرسپولیس در کنار هواداران دیگر تیمها در بازیهای خانگی تیم ملی در رقابتهای مهم انتخابی جام جهانی نشان داد که هواداران پرشور تیم تهرانی به خوبی متوجه شدند که نباید به شایعات در شبکه های اجتماعی و برخی گروههای احساسی هواداری اعتنا کرد.
 
با این حال این بار هم همزمانی برگزاری اردوی دوبی با فصل نقل و انتقالات زمستانی و افزایش درگیری لفظی برانکو و کی روش دوباره این شایعه در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی مطرح شد که سروش رفیعی برای فرار از تبعات این درگیری به تیمی می رود که کی روش با آن مشکلی نداشته باشد. حتی این شایعه دست به دست می چرخید که کی روش، رفیعی را تهدید کرده که اگر به پرسپولیس برود، جایی در تیم ملی نخواهد داشت؛ اما امضای قرارداد "شاه ماهی" فصل نقل و انتقالات با پرسپولیس بار دیگر نشان داد که کی روش نقشی در تصمیمات بازیکنانش ندارد و با رفتاری حرفه ای محدودیتی برای بازیکنان ایجاد نمی کند. این واقعیت دوباره ثابت کرد که هواداران تیمهای پرطرفدار باید بی توجه به شایعاتی که در گیر و دار اختلافات در شبکه های مجازی مطرح می شود منافع باشگاهی و همینطور منافع ملی را دنبال کنند.
 
هواداران تیم پرطرفداری چون پرسپولیس حتما می دانند که برانکو و کی روش، دو مربی بزرگ و حرفه ای هستند که هیچ گاه وصله هایی همچون شایعه ای که درباره انتقال سروش رفیعی مطرح شده بود به آنها نمی چسبد و اگر درگیری لفظی بین آنها رخ داده قطعا برای منافع ملی فوتبال ایران بوده است.
کد مطلب : ۱۰۵۹۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.