۰

نتانیاهو در نشست اقتصادی داووس شرکت نمی‌کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
نتانیاهو در نشست اقتصادی داووس شرکت نمی‌کند
به گزارش عصر تعادل ، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی سفر خود را به داووس برای شرکت در نشست اقتصادی که 18 ژانویه در این شهر برگزار می‌شود، لغو کرده است.
برخی معاونان نتانیاهو نیز اعلام کردند که لغو سفر وی به داووس با تحقیقات کنونی علیه‌اش در پرونده فساد هیچ ارتباطی ندارد.
آن‌ها همچنین می‌گویند که برخی از رؤسای جهان که نتانیاهو قصد داشت با آن‌ها دیدار کند در نشست داووس شرکت نمی‌کنند و همین دلیل لغو سفر نتانیاهو است.
از سوی دیگر پیش بینی‌هایی درباره حضور نتانیاهو در مراسم ادای سوگند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در واشنگتن وجود دارد.
معاونان نتانیاهو می‌گویند او به زودی با ترامپ دیدار خواهد کرد اما موعد دقیق این دیدار مشخص نیست. مراسم سوگند دونالد ترامپ 20 ژانویه برگزار می‌شود.
روزنامه نیویورک پست ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود که مشاوران ترامپ خواهان دعوت از نتانیاهو برای حضور در مراسم سوگند ترامپ یا برگزاری دیداری میان مسئولان قبل از این مراسم شده‌اند.
هرگونه درخواستی برای حضور نتانیاهو در مراسم سوگند نقض پروتکل محسوب می‌شود چراکه تنها سفرا می‌توانند در این مراسم حضور یابند.
کد مطلب : ۱۰۵۹۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.