۰

اصفهانیان: تلاش فدراسیون عمل به خواسته‌های معقول کی‌روش است فریدون اصفهانیان

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
اصفهانیان: تلاش فدراسیون عمل به خواسته‌های معقول کی‌روش است  فریدون اصفهانیان
به گزارش عصر تعادل ،فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال و مخالفت با استعفای کارلوس کی‌روش از هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال، اظهار کرد: پس از مشکلات به وجود آمده مهدی تاج این موضوع را در جلسه مطرح کرد و ما در طول جلسه چندین ساعته خودمان به تجزیه و تحلیل آن پرداختیم. ما نقاط مثبت و منفی کی‌روش را در ایران بررسی کردیم. به‌ هر حال برخی از مواقع سوء تفاهم‌هایی به وجود می‌آید، اما تصمیم هیات رییسه بر این بود که جدایی کارلوس کی‌روش در زمان فعلی به نفع فوتبال ایران نیست و باید به فعالیت خود ادامه‌ دهد.
این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این که آیا فدراسیون می‌تواند به خواسته‌های کی‌روش جامع عمل بپوشاند، گفت‌: به‌ هر حال ممکن است، نتوانیم برخی از خواسته‌ها را عملیاتی کنیم  ولی تمام تلاش ما بر این است که خواسته‌های معقول کی‌روش را در حد توان برآورده کنیم. وقتی مدیری را برای یک دستگاه انتخاب می‌کنیم باید مسیر او را هموار کنیم. تلاش ما هم بر این است که خواسته‌های سرمربی تیم‌ ‌ملی را برآورده کنیم و از همین رو جدایی کی‌روش به نفع ما نیست و او به کارش در تیم‌ ‌ملی ادامه‌ می‌دهد.
او در پاسخ به این سوال که آیا با مخالفت هیات رییسه کی‌روش هم از خواسته‌های خود کوتاه می‌آید؟ یادآور شد: پس از جلسه هیات رییسه تاج مخالفت ما را به اطلاع کی‌روش می‌رساند و به گفت‌وگو با او می‌پردازد.
اصفهانیان درباره اظهارنظر برخی از اهالی فوتبال مانند امیر عابدینی درباره استعفای کی‌روش در حالی که هیچ سمت رسمی در تیم‌ ‌ملی ندارند، اظهار کرد: کاری به اسامی افراد ندارم، اما اظهارنظرها باید به گونه‌ای باشد که منجر به نتیجه‌ مثبت شود. ما تمام این موارد را بررسی کرده‌ایم بعضی‌ها درباره همه چیز صحبت می‌کنند. یک جایی باید این اظهارات تمام شود. این که بخواهیم در هر لحظه درباره یک موضوع صحبت کنیم درست نیست. بعضی‌ها به هر سمتی که می‌چرخند مصاحبه می‌کنند.  
وی با بیان این که انتقادات اخیر وجه سازنده‌ای نداشته است، افزود: کمیته‌ انضباطی باید با بررسی و رصد شرایط فوتبال با این افراد برخورد کند؛ کسانی که با اظهارنظر درباره هر موضوعی شرایط را به هم می‌ریزند.
این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تضمینی وجود دارد که باز هم شاهد چنین اختلافاتی میان مربیان باشگاه‌ها و تیم‌ ‌ملی نباشیم؟ گفت‌: اگر اختلاف نظری هم وجود دارد باید با آن به صورت منطقی برخورد کنیم. ما که نمی‌توانیم جلوی همه را بگیریم، اما نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که هر کسی، هر حرفی را به زبان بیاورد. اگر این به یک اصول تبدیل شود خوب نخواهد بود. باید با این گونه رفتارها مقابله کرد. آرامش فوتبال با این اتفاقات از بین می‌رود. فدراسیون فوتبال صاحب دارد و باشگاه‌ها هم می‌توانند به وسیله مدیران خود و به صورت کتبی اعتراضات خود را بیان کنند. برای چه در رسانه‌ها جار و جنجال می‌کنند؟ بعضی‌ها فقط به دنبال سوء استفاده هستند.
کد مطلب : ۱۰۶۰۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.