۰

تندیس جدید« گالا» در دستان رونالدو

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
به گزارش عصر تعادل ، کریستیانو رونالدو جایزه جدید فیفا « گالا» که به بهترین بازیکن سال اعطا می‌شود را دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۶ موفق شد همراه رئال مادرید به قهرمانی لیگ قهرمانان، سوپر لیگ اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها برسد و با پرتغال به قهرمانی یورو رسید. ستاره پرتغالی به تازگی چهارمین بار توپ طلای ۲۰۱۶ «بالون دور» را هم به دست آورده است و با این عنوان کلسیکون افتخاراتش تکمیل شد.
رونالدو بعد از دریافت تندیس «بهترین» از دست اینفانتینو، رئیس فیفا گفت: «۲۰۱۶ بهترین سال دوران حرفه‌ای من است. این جایزه نشان می‌دهد که من در مسابقات توانستم به موفقیت برسم. هرگز این سال درخشان را فراموش نخواهم کرد.»
لیونل مسی و آنتوان گریزمان در این رده‌بندی بعد از رونالدو قرار گرفتند تا رده‌بندی توپ طلا تکرار شود.
همچنین کلودیو رانیری - سرمربی ایتالیایی لسترسیتی - بهترین مربی انتخاب شد، جایزه فرانس پوشکاش به گل فیض سوبری مالزیایی رسید و کارلی لوید - بازیکن تیم زنان آمریکا - عنوان بهترین بازیکن زن را بدست آورد.
در تیم منتخب هم نویر - درون دروازه، آلوس، پیکه، راموس و مارسلو در خط دفاع - مودریچ، کروس و اینیستا در خط میانی و مسی، سوآرز و رونالدو در خط حمله قرار گرفتند.
 
کد مطلب : ۱۰۶۰۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.