۰

خیابان 16 آذر قفل شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳
به گزارش عصر تعادل ،خیابان های منتهی به دانشگاه تهران مملو از جمعیتی است که برای وداع با یار دیرین امام(ره) با چشمانی اشکبار آمده اند اما در این میان، ازدحام جمعیت در خیابان 16 تهران مثال زدنی است بطوریکه این خیابان از ازدحام جمعیت قفل شده است.
 
امکان هیچگونه حرکتی در خیابان 16 آذر به دلیل ازدحام بیش از حد مردم وجود ندارد.
مردم با چشمانی اشکبار ، پلاکاردهای مختلفی در وداع با یار دیرین امام در دست دارند و شعار سر می دهند «روز عزاست امروز، هاشمی قهرمان پیش خداست امروز»
 
راهپیمایی برای بسیاری از مردم در این خیابان مشکل شده است و لحظه به لحظه نیز بر جمعیت در این خیابان افزوده می شود.
 
دردست داشتن بنرهایی همچون «سفر به خیر یار دیرین امام» و همچنین تصاویری مربوط به آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله مواردی است که در مراسم امروز به وفور مشاهده می شود و تصویر آیت الله هاشمی به محبوب ترین تصویر روز تبدیل شده است.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.
 
با پایان یافتن اقامه نماز میت پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیکر این شخصیت تاثیرگذار انقلاب و نظام با مشایعت دهها هزار تن از مردم سیاه پوش که به سان یک اقیانوس خیابان انقلاب و خیابانهای اطراف را پرکرده اند، به سمت بهشت زهرا تشییع شد.
 
قرار است، پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از گذر از خیابان های انقلاب و حافظ در بهشت زهرا و در جوار حرم امام خمینی (ره) آرام گیرد.
 
کد مطلب : ۱۰۶۰۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.