برگ آخر برانکو در صورت تداوم مشکلاتش با کی‌روش!

21 دی 1395 ساعت 13:15

مهدی تاج می‌گوید از برانکو و طاهری تضمین گرفته دیگر علیه تیم‌ملی مصاحبه نکنند اما این پایان دعوا نیست.


به گزارش عصر تعادل ،مهدی تاج دوشنبه شب در برنامه 90 مدعی شد که توانسته مشکل تیم ملی با پرسپولیس را بدون حاشیه سازی و با کدخدامنشی حل کند. این گفته را اما نزدیکان به دو طرف دعوا خیلی تائید نمی کنند. آنها می گویند این شکل حل کردن دعوا فقط آتش را زیر خاکستر می برد. درحالی که کی روش همچنان شاکی است و برای بازگشت اقلا یک قربانی می خواهد ، برانکو هم خیلی دلش آرام نیست. خیلی شاکی است.

 برانکو که تیمش از چند روز دیگر وارد ماراتن کشنده و فشرده همزمان بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، کلی بازیکن بی‌انگیزه روی دستش مانده؛ بازیکنانی که به راحتی آب خوردن حتی به پاراگ هم می‌بازند. او بعد از بازی شاکی بود و به دوستانش گفت: «ما بازي را به پاراگ باختيم. سزاوارانه هم باختيم. از اين تيم دسته دومي تهران سه گل خورديم و لايق بيشتر از اينها هم بوديم.»

 او همان روز بعد از بازی و داخل رختکن با یکی از بزرگ‌ترهای تیمش که از تیم‌ملی دیپورت شده بودکمی حرف زد و بیشتر دلش گرفت. بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس روحیه ندارند؛ این شده کابوس برانکو. او فکر می‌کند در دعوا با سرمربی تیم‌ملی صاحب حق است، اما قهر و استعفای کی‌روش فعلا بازی را عوض کرد. برانکو اعتقاد دارد با تیم‌ملی برای یک اردوی بی‌ضرورت همکاری کرده، اما بعد از دادن بازیکنان برای این اردو، انتقاد حقش بوده ‌است. 

اما برگرداندن ملی‌پوشان از اردو و ادعای مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره اینکه برانکو جزئیات اردوی تیم‌ملی را اقلا از یک ماه قبل می‌دانسته، فضا را برعلیه مربی قرمزها کرده است.روندی که با حرف‌های تاج در 90 ادامه هم پیدا کرد. او از یک‌سو از طرف فدراسیون به عنوان دلیل استعفای کی‌روش معرفی شده و از سوی دیگر، بازیکنانش افت کرده‌اند و روحیه ندارند. حرف برانكو اين است كه از پنج‌شنبه اين هفته بازي‌هاي پرسپوليس آغاز مي‌شود و آنها تا روز 26 اسفند ماه هم بايد در ليگ برتر بازي كنند و هم در ليگ قهرمانان آسيا. پس از آن بازيكنان ملي‌پوش به اردو مي‌روند، تا روز 14 فروردين ماه سال 96 و دوباره شروع بازي‌هاي ليگ تا پايان اين رقابت‌ها. اين يعني كه عملاً ملي‌پوشان نمي‌توانند استراحتي داشته باشند. حالا اگر ملي‌پوشان به تيم‌ملي دعوت شوند كه يك طور خاص ضربه مي‌خورند و اگر هم دعوت نشوند كه از لحاظ روحي و رواني شرايط‌شان به هم مي‌ريزد. برانكو فريادش را سر داده و بر اين عقيده است كه اگر اين اردو براي هماهنگي بين ملي‌پوشان بوده، پس چرا نفراتي مثل دژاگه، حقيقي و مكاني كه اتفاقاً بدون تيم هستند به اردو دعوت نشده‌اند. يا حتي اگر بازيكنان جوان براي آينده‌سازي دعوت مي‌شدند هيچ مشكلي نبود، اما...  

در این شرایط او باید به بازی‌های لیگ برود. امیدوار است بعد از حرف‌هایش با تاج و تضمینی که برای استفاده از پرسپولیسیها در اردوهای بعدی داده شده ، مشکلی برای تیم پیش نیاید. ‌اتفاقی که فشاری باورنکردنی را به تیم ملی و کی‌روش وارد می‌کند.


کد مطلب: 106050

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/106050/برگ-آخر-برانکو-صورت-تداوم-مشکلاتش-کی-روش

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir