۰

​استاندار کهگیلویه و بویراحمد درگذشت مادر شهیدان هادی‌پور را تسلیت گفت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۷
به گزارش عصر تعادل، متن پیام تسلیت سیدموسی خادمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع  از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی مقاومت و ایثار هستند.

خبر درگذشت مادری دلسوز و مهربان مرحومه مغفوره حاجیه خانم  نازبی بی هادی‌پور نماد ایمان و مقاومت و مادر شهیدان عبدالمحمد و محمد هادی‌پور عمیقا موجب تالم و تاثر خاطر شد.  بی‌تردیدانقلاب مرهون زحمات و بردباری چنین مادران باایمان، صبور و فداکار است. پدران و مادران شهدا سرمایه‌های عظیم کشورمان هستند که از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشتند و بر ماست تا قدر این چهره‌های پایداری و ایستادگی را بدانیم.

اینجانب درگذشت این مادر صبور، مهربان، فداکار را به کلیه بازماندگان و مردم شهیدپرور و قدرشناس شهرستان و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای آن مادر عزیز شهیدان، رحمت، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و سلامتی مسئلت دارم.

یقیناً روح پاک این بانوی فداکار و فقیده سعیده در جوار رحمت الهی با فرزندان شهیدش محشور خواهد بود و مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی است.

عصر دیروز دوشنبه،20 دی ماه مادر شهیدان عبدالمحمد و محمد هادی پور  بر اثر بیماری و کهولت سن درگذشت.

سیدمنصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد نیز در پیامی درگذشت مادر شهیدان هادی‌پور را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم نازبی‌بی تیموری» مادر بزرگوار «شهیدان معظم عبدالمحمد و محمد هادی‌پور» را به خانواده محترم آن شهیدان تسلیت عرض می‌نمایم. از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم، امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

مراسم تشییع و تدفین ام‌الشهیدان هادی‌پور امروز سه‌شنبه 21 دی ماه از شرف‌آباد به سمت گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.
کد مطلب : ۱۰۶۰۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.