قتل خواهر 21 ساله به دست برادر

22 دی 1395 ساعت 9:01

پلیس در تعقیب جوان 24ساله ای است که به ادعای مادرش به خاطر حرف مردم خواهر خود را به قتل رسانده و متواری شده است.


به گزارش عصر تعادل ، پلیس در تعقیب جوان 24ساله ای است که به ادعای مادرش به خاطر حرف مردم خواهر خود را به قتل رسانده و متواری شده است.

 چند روزی بود که زن جوان پس از گذشت دوماه از رفتن ناگهانی اش، به منزل بازگشته بود. او قبلا نیز به طور ناگهانی منزل را ترک کرده و به مکان نامعلومی گریخته بود، به همین دلیل سوابق گم شدن وی در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، وجود داشت.

همسر تبعه خارجی این زن 21ساله به جرم حمل موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده بود. از سوی دیگر نیز احمد برادر 24ساله سمانه که مدتی را در مرکز ترک اعتیاد گذرانده بود تا به زندگی سالم بازگردد، از سه روز قبل به منزل آمده بود اما او حرف هایی را در کوچه و خیابان می شنید که پاسخی برای آن ها نداشت.

مردم از این که خواهرش چند بار از خانه فرار کرده است، به طور سرزنش آمیزی صحبت می کردند، تا این که این حادثه تلخ رخ داد.عقربه های ساعت اوایل بامداد روز گذشته را نشان می داد که شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی، از مرگ مشکوک یک زن جوان در منطقه اسماعیل آباد مشهد خبر دادند و مدعی شدند که اعضای خانواده قصد دارند بی سر و صدا این زن را دفن کنند.

همین خبر کافی بود تا بی سیم های پلیس به کار بیفتد. لحظاتی بعد مأموران کلانتری سپاد مشهد با هدایت سرگرد زمینی وارد عمل شدند و با تأیید درستی این خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند.

حدود یک ساعت از نیمه شب سپری شده بود که قاضی  به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی عازم اسماعیل آباد شدند.

جسد مربوط به زن 21ساله ای بود که آثار کبودی در زیر گردنش خودنمایی می کرد اما هیچ مردی در این منزل حضور نداشت و همین موضوع کافی بود تا مقام قضایی ماجرای مرگ این زن را با دقت و وسواس خاصی مورد بررسی قرار دهد. همه زن های حاضر یک جمله می گفتند: «سمانه» به طور ناگهانی فوت کرده است، اما لباس خیس مردانه ای که در منزل وجود داشت، حکایت از یک ماجرای جنایی می کرد.

قاضی ویژه قتل عمد در ادامه تحقیقات، دستور بازداشت مادر مقتول و چند تن دیگر از بستگان وی را در حالی صادر کرد که بررسی ها نشان می داد مردی از اهالی همین منزل با یک دستگاه سمندسفیدرنگ از محل متواری شده است.

 با انتقال بازداشت شدگان به پلیس آگاهی، ناگهان مادر متوفی لب به سخن گشود و گفت: دخترم حدود دو ماه قبل باز هم از منزل فرار کرده بود و مردم پشت سر ما حرف می زدند. شب حادثه هم من بیرون بودم، وقتی به منزل بازگشتم پسرم را دیدم که هراسان از خانه بیرون آمد و فرار کرد، وقتی به داخل اتاق رفتم، دخترم را در حالی نقش بر زمین دیدم که پس از استحمام از حمام خارج شده بود. در پی اعترافات این فرد، تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با صدور دستورات ویژه قضایی برای دستگیری متهم فراری که احمد نام دارد، آغاز شده است.


کد مطلب: 106175

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/106175/قتل-خواهر-21-ساله-دست-برادر

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir