۰

رهبر معظم انقلاب اجازه کمترین اهمال در مورد پیشرفت صنایع دفاعی و موشکی را نمی‌دهند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
رهبر معظم انقلاب اجازه کمترین اهمال در مورد پیشرفت صنایع دفاعی و موشکی را نمی‌دهند
به گزارش عصر تعادل ،سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار ، با اشاره به نامه خروج از کابینه جان کری اظهار داشت: حرکتی که جان کری انجام داده را نمی‌‌شود به عنوان یک اقدام جدید تلقی کرد؛ به این دلیل که ذات حکومت آمریکا یک رژیم زیاده‌خواه، خود بزرگ‌بین و زیاده‌ طلب است.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برنمی‌تابند کشوری در مقابل سیاست‌های آن‌ها قد علم کند افزود: از آنجایی که جمهوری اسلامی تصمیم‌ گرفته در مقابل اقدامات زورگویانه آمریکایی‌ها بایستد، فشارهای مستمر آن‌ها بدیهی است و این چیزی را برای ما عوض نمی‌کند، تصمیم ما بر این است که این راه را با مقاومت ادامه دهیم و مطمئنیم پیروز نهایی این میدان جمهوری اسلامی است.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در خصوص افزایش توان موشکی کشور گفت: تیر دشمن در زمینه موشکی به سنگ می‌خورد و نیروهای مسلح و بالاتر از همه رهبر معظم انقلاب اجازه کمترین اهمال در مورد پیشرفت صنایع دفاعی و موشکی را نمی‌دهند.
سردار جزایری گفت: خوشبختانه تولیدات مناسبی در زمینه‌های دفاعی و موشکی انجام شده و بدیهی است با توجه به اینکه اطلاعات نظامی دارای طبقه‌بندی است، جزئیات بیشتر را در خصوص تولیدات جدید به موقع اعلام می‌کنیم.
وی همچنین در خصوص دعوای رسانه‌ای سران دوقوه مجریه و قضاییه گفت: اختلاف و دعوا بین مدیران باعث اعصاب خوردی افکار عمومی و جامعه می‌شود، اگر اختلاف نظر و اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد نباید این طور به داخل جامعه کشیده شود و باید در پشت‌پرده و با مذاکره حل شود.
 
کد مطلب : ۱۰۶۱۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.