۰

​رئیس ستاد انتخابات استان البرز منصوب شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹
​رئیس ستاد انتخابات استان البرز منصوب شد
به گزارش عصر تعادل ، سید حمید طهائی با صدور حکمی فتح‌الله حقیقی معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز را به سمت رئیس ستاد انتخابات در البرز منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:
با عنایت به‌مراتب تعهد و تجارب ارزشمند به‌موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌نمایم. فراهم‌سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز مردم شریف استان، انتخاباتی که در آن حقوق  انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان به‌عنوان حق‌الناس برابر مر قانون و در فضایی امن وتوام بانشاط و آرامش کاملاً رعایت گردد، وظیفه و مأموریت مهم جنابعالی این است که انتظار دارد با هماهنگی این‌جانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام نمایید.
تشکیل و راه‌اندازی ستاد انتخابات استان با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل و روسای کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان و مدیرکل ثبت‌احوال استان و دفتر انتخابات امر ضروری و مورد تأکید است.
بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و کارکنان استانداری،فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی عمل خواهند آورد. ضمن آنکه کلیه دستگاه‌های اجرایی نیز بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۷ مکرر ۱ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.
امید است در پرتو عنایت حضرت حق‌تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید،شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونی با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مؤمن و در راستای تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم انشا الله.
کد مطلب : ۱۰۶۱۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.