۰

سیمئونه: شکست‌مان هم نکات مثبتی داشت

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶
به گزارش عصر تعادل ، اتلتیکو مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) با وجود قبول شکست خانگی 3 بر 2 برابر لاس‌پالماس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا با توجه به پیرزی 2 بر صفر دور رفت، به مرحله بعد صعود کرد و این همان چیزی بود که برای دیه‌گو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکو اهمیت داشت.

وی به خبرنگاران گفت: باختن هرگز اتفاق جالبی نیست اما بُعد مثبت صعودمان به یک چهارم نهایی از وجه منفی این شکست بزرگتر است. عملکردمان در پنج دقیقه آخر این بازی خوب نبود با این حال نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت که می‌توانیم روی آنها تمرکز کنیم.

گل نخست اتلتیکو مادرید را آنتوان گریزمان به ثمر رساند که این سومین گل او در 3 بازی اخیرش بود.

سیمئونه در تمجید از مهاجم فرانسوی‌اش اظهار داشت: زمانی که گریزمان گل می‌زند، به نظر می‌رسد که دارد بهتر بازی می‌کند اما در بعضی از بازی‌ها با اینکه گل نمی‌زند، عملکرد بهتری دارد. مسلماً برای ما بهتر این است که او گلزنی کند. او در این بازی فضای حرکت را برای بازیکنان ما باز کرد.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در پایان عنوان کرد: فکر می‌کنم که بازی امشب یک عملکرد کامل از کل اعضای تیم بود. کورئا (زننده گل دوم اتلتیکو) روند پیشرفتش را حفظ کرده است، چون همیشه دارد برای ما موقعیت‌های گلزنی ایجاد می‌کند و همیشه در تلاش است تا گلی به ثمر برساند. او در حرکات رو به جلوی تیم نقش پررنگی دارد.
کد مطلب : ۱۰۶۱۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.