ناراحتی پرسپولیسی‌ها از بدقولی مسئولان باشگاه

22 دی 1395 ساعت 12:19

در جلسه روز گذشته سرپرست باشگاه پرسپولیس با بازیکنان این تیم برخی از سرخ‌پوشان به دلیل عدم به موقع پرداخت مطالبات مالی گله‌مند بودند.


به گزارش عصر تعادل ، روز گذشته که اولین جلسه تمرینی سروش رفیعی پس از عقد قرارداد با پرسپولیس بود علی‌اکبر طاهری سرپرست این باشگاه هم پیش از تمرین در جمع سرخ‌پوشان حاضر شد و با کلیه بازیکنان و مربیان این تیم برای دقایقی جلسه برگزار کرد.

در این جلسه طاهری ضمن خوشامدگویی به رفیعی از سایر بازیکنان خواست تا همان گونه که تا اینجای لیگ شرایط خوبی داشتند و صدرنشین لیگ برتر هستند در ادامه بازی‌ها هم روند خوب خود را ادامه داده تا در نهایت قهرمان شده و دل هواداران شاد شود.

در این جلسه البته موارد دیگری هم از سوی بازیکنان عنوان شد. از آنجایی که بیش از یک ماه است باشگاه پرسپولیس پولی از پیش قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت نکرده و تنها رقمی در حدود 10 میلیون تومان به عنوان پاداش چند برد نزدیک به یک ماه پیش به حساب بازیکنان پرداخت شده برخی از بازیکنان از سرپرست باشگاه و بدقولی‌هایی که برای پرداخت پول به آنها صورت گرفته گله‌مند بودند. 

این بازیکنان به سرپرست باشگاه گفتند که حالا که تیم نتایج خوبی می‌گیرد حیف است به دلیل مشکلات مالی دچار حاشیه شوند و از طاهری خواستند تا پول آنها را پرداخت کند. سرپرست باشگاه هم مطابق چند بار گذشته به بازیکنان قول هفته آینده را داد.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که از چندی پیش صحبت‌هایی مبنی بر عدم حق امضای طاهری به میان آمد هر چند که سرپرست باشگاه پرسپولیس بعدا مدعی شد که این مشکل حل شده اما مسدود شدن چند باره حساب باشگاه پرسپولیس و عدم حق امضای سرپرست باشگاه (که البته مدعی شده این مشکل حل شده) باعث شده تا در پرداخت بازیکنان ناهماهنگی به وجود بیاید.


کد مطلب: 106217

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/106217/ناراحتی-پرسپولیسی-ها-بدقولی-مسئولان-باشگاه

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir