۰

گوئینت پالترو از بازگشتش مطمئن نیست

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۶
به گزارش عصر تعادل، گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) عملکرد موفقیت آمیزی در سری فیلم‌های Iron Man «مرد آهنی» داشت و طرفداران از بازی او در نقش پپر پاتز (Pepper Potts)، معشوقه‌ی مرد آهنی/تونی استارک (Tony Stark) راضی بودند. اما حضور کمرنگ او در جهان سینمایی مارول و به خصوص عدم حضورش در دو فیلم اخیر Avengers: Age of Ultron «انتقامجویان: عصر اولتران» و Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» باعث شده تا عده‌ای متصور شدند وی به صورت کامل از این دنیا کنار گذاشته شده است.
 
گوئینت پالترو از بازگشتش به جهان سینمایی مارول مطمئن نیست

با این حال طرفداران زیادی مایلند تا وی را بار دیگر در نقش پاتز در این جهان سینمایی ببیند و حداقل به درستی از سرنوشت مبهم وی اطلاع یابند. اگرچه حضور وی در آینده در این جهان مبهم است اما طبق گفته‌ی خود پالترو، مطابق با قراردادش هرگاه که نیاز به حضور وی باشد، او باید دوباره به ایفای نقش‌اش بپردازد.

پالترو در گفتگوی اخیر خود با EW، بیان کرد که با اینکه در حال حاضر تمایلی به بازگشت به دنیای بازیگری ندارد اما وی به تعهداتش به مارول پایبند خواهد بود. وی در ادامه اظهار داشت که احتمال بازگشتش در یکی از قسمت‌های آینده انتقامجویان و کاپیتان آمریکا خواهد بود. "فکر می‌کنم یکی از دو فیلم انتقامجویان یا کاپیتان آمریکا.” وی اعلام کرد که وضعیت مبهم او در جهان سینمایی مارول فشاری به وی وارد نمی‌کند و نگرانی‌ای از این بابت ندارد.

علاقه‌مندان مارول در خصوص نمایش روابط عاشقانه‌ی ابرقهرمانان آن به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ عده‌ای موافق و عده‌ای نیز مخالف این قضیه هستند. برخی نمایش این گونه روابط را عدم پیشبرد داستان اصلی فیلم می‌دانند و تصمیمات اخیر مارول در خصوص حضور چندین ابرقهرمان در یک فیلم به نفع این دسته از افراد تمام شده است.

تازه‌ترین فیلمی که قرار است رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در آن به ایفای نقش مرد آهنی/تونی استارک بپردازد، فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده از این فیلم و همانطور که خود پالترو اذعان داشته، وی در این فیلم حضور نخواهد داشت و به نظر می‌رسد که باید رابطه‌ی عاشقانه‌ی وی را با مرد آهنی به فراموشی بسپاریم. ضمن اینکه با توجه به سن بالای رابرت داونی جونیور احتمال کناره‌گیری وی از شخصیت مرد آهنی و در نتیجه حذف این شخصیت در جهان سینمایی مارول نیز وجود دارد.
کد مطلب : ۱۰۶۲۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.