۰

​سود گازوئیل آسیا ممکن است برای اولین بار پس از 2013 افزایش یابد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱
به گزارش عصر تعادل، در سال گذشته گرمای هوا بیشتر از حد میانگین بود ولی امسال با بازگشت به شرایط عادی زمستان، و همچنین افزایش قیمت نفت و تثبیت قیمت ها در برخی از کشور های تولید کننده نفت، تحلیل گران و تجار گفته اند که حاشیۀ سود پالایشگاه های آسیایی از تولید گازوئیل افزایش خواهد یافت.
سود گازوئیل آسیا ممکن است برای اولین بار پس از 2013 افزایش یابد
سورش سیواناندام، مدیر ارشد تحقیق پالایش آسیا و اقیانوسیه وود مکنزی در سنگاپور گفت: رشد تقاضا گازوئیل در سال ،2017 احتمالاً سود پالایشگاه ها برای تولید یک بشکه گازوئیل از نفت خام دوبی را، به طور متوسط به 11.40 در هر بشکه خواهد رساند، در حالی که قیمت هر بشکه گزوئیل در سال 2016، 10.70 دلار بوده است.
این می تواند اولین افزایش سالانه از سال 2013 باشد. بر اساس داده های تامسون رویترز، میانگین حاشیه سود در سال 2016 به کمترین مقدار در هفت سال گذشته، یعنی بشکه ای 10.60 دلار رسید. پیش بینی 2017 هنوز هم کمتر از بشکه ای 26 دلار است که در سال 2008 شاهد آن بودیم، یعنی درست زمانی که چین واردکنندۀ خالص گازوئیل بود.
کد مطلب : ۱۰۶۲۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.