دلایل جدایی بختیار رحمانی از زبان خودش

22 دی 1395 ساعت 19:47

ستاره استقلال در فصل نقل و انتقالات تصمیم نهایی‌اش را گرفته است و امروز با انتشار نامه‌ای رسما اعلام کرد که می‌خواهد رضایتنامه‌اش را از این تیم بگیرد و فوتبالش را در جای دیگری ادامه دهد.


به گزارش عصر تعادل، بختیار رحمانی در مورد علت جدایی‌اش از استقلال، شائبه اختلافش با مربی این تیم و مهدی رحمتی صحبت‌های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می‌خوانید.
 
چطور شد به یکباره تصمیم گرفتید درخواست رضایتنامه بدهید؟
 
باور کنید این تصمیم اصلا تصمیم ساده‌ای نبود چراکه من با عشق و علاقه به استقلال آمدم. 15 روز با خودم کلنجار رفتم که آیا جدایی‌ام از استقلال به نفع خودم یا این تیم است یا نه. اما در نهایت تصمیمم را گرفتم و فکر کردم جدا شدن بهتر است.
 
از نظر شما این تصمیم احساسی و تحت شرایط‌ خاص خودتان نیست؟
 
چرا احساسی؟! من تصمیم گرفتم و فکر می‌کنم این جدایی هم به نفع من است و هم به نفع استقلال و در شرایط فعلی این بهترین اتفاق است.
 
در زمانی که بحث قرار گرفتن شما در لیست مازاد استقلال به گوش می‌رسید خیلی‌ها می‌گفتند محمد خرمگاه باعث این اتفاق شده است. این موضوع را تایید می‌کنید؟
 
به خدا قسم که من در بین اعضای کادرفنی استقلال نزدیکتر از محمد خرمگاه به خودم نداشتم و این شایعات دروغ و کذب محض است. من هیچ اختلافی با کادرفنی استقلال نداشتم اما خب به هرحال اتفاق‌هایی پیش آمد که فکر کردم جدایی به نفع هر دو طرف است و این تصمیم را نهایی کردم.
 
بختیار رحمانی که ستاره 3، 4 سال اخیر فوتبال ایران است، چطور شد که در استقلال نتوانست توانایی‌های خود را نشان دهد؟
 
به این موضوع برنگردید چراکه من اگر بخواهم به این مسائل فکر کنم دوباره عصبانی می‌شوم و باید بروم چند روز فکر کنم که نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد. فوتبال است و من تمام تلاشم را کردم که بهترین عملکردم را داشته باشم و فقط به عشق هوادارهای استقلال به این تیم آمدم. در این مدت از هواداران و پیشکسوتان استقلال جز خوبی هیچ چیز ندیدم اما به هر حال شرایط فوتبال طوری رقم خورد که راه من از این تیم جدا شد.
 
اگر استقلال به شما رضایتنامه ندهد چه تصمیمی می‌گیرید؟
 
راستش را بخواهید همین حالا هم 10 روز است درخواست رضایتنامه داده‌ام اما وقتی دیدم باشگاه تماسی با من نگرفت مجبور شدم مصاحبه کنم و این تصمیمم را عملی کنم. موضوع فقط من نیستم و خانواده‌ام هم دخیل هستند. من در نیم فصل اول به خاطر شرایطی که در استقلال داشتم خیلی اذیت شدم و این ناراحتی را به خانواده‌ام هم منتقل کردم. الان فکر می‌کنم باید به تیم دیگری بروم و فوتبالم را در جای دیگر ادامه دهم.
 
در پایان صحبتی دارید؟
 
من برای هواداران خوب استقلال و کادرفنی این تیم بزرگ آرزوی موفقیت دارم و جان مادرم را قسم می‌خورم که هرگز دوست نداشتم حضورم در استقلال اینطور به پایان برسد ولی به هرحال این فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست. گاهی اوقات شرایطی برایت به وجود می‌آید که نمی‌توانی توانایی‌هایت را نشان دهی امیدوارم روزی با قدرت به استقلال برگردم و بازی‌ای انجام دهم که لایق هواداران خوب این تیم باشم.


کد مطلب: 106300

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/106300/دلایل-جدایی-بختیار-رحمانی-زبان-خودش

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir