۰

تام هاردی و چنینگ تیتوم هم بازی می شوند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
به گزارش عصر تعادل،همانطور که در مورد بسیاری از فیلم‌ها این موضوع رامشاهده کرده‌ایم، رسیدن فیلم به مرحله تولید می‌تواند پروسه‌ای زمان‌بر باشد. همچنین برخی از فیلم‌ها بسیار سریع به این مرحله نزدیک می‌شوند اما بنا به دلایلی کوچک، از رسیدن به آن باز می‌مانند. این پروژه‌ها بارها کارگردان و بازیگران خود را تغییر می‌دهند تا در نهایت به ترکیبی ایده‌آل برای شروعی مناسب برسند. امروز بالاخره این موضوع برای یکی از پروژه‌های پرسابقه هالیوود روشن شد، جایی که جایی درام جنایی Triple Frontier «سه مرز» بازیگران مناسب خود را پیدا کرد.
 
تام هاردی و چنینگ تیتوم در پروژه‌ای جدید هم‌بازی خواهند شد

به گزارش هالیوود ریپورتر، تام هاردی (Tom Hardy) و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) دز آستانه قرار گرفتن در نقش‌های اصلی این فیلم قرار دارند. نام پروژه براساس مطقه‌ای بین مرز کشورهای پاراگوئه، آرژانتین و برزیل انتخاب شده‌است که مکانی با پتانسیل بالا برای جرایم سازمان یافته است. «سه مرز» هنوز در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد و اطلاعات بسیار کمی در مورد آن منتشر شده‌است و تنها می‌دانیم که در کنار بازیگران اعلام شده، جی‌سی چندور (J.C. Chandor) کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت.

مسیر رسیدن Triple Frontier به مرحله اکران دارای فراز و نشیب‌های بسیار بوده‌است و به احتمال زیاد خواهد بود. این پروژه در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۰۰ توسط کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow) کارگردانی شود. با اینکه فیلم‌نامه‌ی کار توسط مارک بُل (Mark Boal) دوست صمیمی بیگلو، نگارش شده‌بود اما در نهایت این کارگردان از ساخت آن امتناع کرد. در سال ۲۰۱۶ بار دیگر نام این پروژه مطرح شد و اسامی ستارگان بسیاری از جمله جانی دپ (Johnny Depp) برای بازی در آن مطرح شد اما بار دیگر این اتفاق نیافتاد. در حال حاضر تاریخ اکران مشخصی برای این پروژه وجود ندارد. در صورت انتشار اخبار بیشتر، شما را در جریان خواهیم گذاشت.
کد مطلب : ۱۰۶۳۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.