۰

خودروی جگوار اف تایپ 2018 رونمایی شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰
به گزارش عصرتعادل،کمپانی انگلیسی جگوار، نسخه 2018 خودرو اف تایپ را با خود به دیترویت آورده است. خودرویی که هم بر تکنولوژی‌های آن افزوده شده است، هم تنوع مدل‌های آن بیشتر گشته و هم اینکه تغییرات بسیار جزئی در ظاهر آن پدید آمده است.
 
 جگوار اف تایپ 2018 رونمایی شد؛ روند رو به رشدِ یک فرمول موفق

دور از انتظار نبود که جگوار تغییرات ظاهری زیادی در خودرو موفقِ خود ایجاد نکند و همین اتفاق نیز افتاده است. فقط کمی طرح سپرهای خودرو تغییر کرده است و چراغ‌های جلو نیز به LED های جدیدی مجهز شده‌اند. کابین خودرو نیز تحولاتی در پی داشته است. از جمله می‌توان به سیستم اطلاعات و سرگرمی TouchPro اشاره کرد که آخرین نسخه‌ آن نصب شده است که دارای رزولوشن بیشتری است و زمان واکنش آن به دستورات سریع‌تر شده است و توانایی نشان دادن ترافیک خیابان‌ها را بصورت لحظه به لحظه دارد.
 
 جگوار اف تایپ 2018 رونمایی شد؛ روند رو به رشدِ یک فرمول موفق
 
 
جگوار همچنین نرم‌افزار جدیدی با نام ReRun همراه خودرو عرضه کرده است که اطلاعات و داده‌های مهم خودرو را در حین راندن بصورت لحظه به لحظه برای کاربر نمایش می‌دهد. همانند، دنده انتخاب شده، نیرو ترمزها و برخی موارد دیگر. ظاهر کابین نیز با صندلی‌های سبک‌تر و چرمی، خطوط نازک کروم و آلومینیوم روی داشبورد و ترکیب رنگ‌های جدید، به‌روزتر شده است.

جگوار نسخه جدیدی از اف تایپ 2018 را با نام 400 Sport معرفی کرد که فقط برای سال جاری تولید خواهد شد. این نسخه از موتور سه لیتری 6 سیلندر سوپرشارژر با خروجی 394 اسب‌بخار بهره‌ می‌برد. همچنین شاسی و سیستم ترمز آن نیز تقویت شده است و از قابلیت تنظیم دینامیک خودرو استفاده می‌کند. همچنین رینگ‌های 20 اینچی خاکستری نیز زیبایی خاصی به آن بخشیده است.
 
 جگوار اف تایپ 2018 رونمایی شد؛ روند رو به رشدِ یک فرمول موفق

یک مدل دیگر که به خانواده اف تایپ اضافه شده است، R-Dynamic نام دارد. این مدل در دو نسخه 335 و 375 اسب‌بخاری در دسترس خواهد بود و از همان موتور 6 سیلندر سوپرشارژر استفده می‌کند. در این نسخه، سیستمی نیمه خودران برای پارک کردن نیز به خودرو اضافه شده است.
 
تمامی تغییرات بالا مربوط به نسخه‌های 6 سیلندرِ اف تایپ می‌باشد و نسخه 8 سیلندر که با نام اف تایپ SVR شناخته می‌شود، بدون تغییر باقی مانده است. به انتخاب مشتری، نسخه‌های شش سیلندر می‎‌تواند از قابلیت AWD یا RWD در دیفرانسیل‌های خود استفاده کنند. همچنین نسخه‌هایی با دنده دستی نیز در دسترس خواهد بود.
کد مطلب : ۱۰۶۳۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.