۰

پیش بازی میلان - تورینو

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸
به گزارش عصر تعادل، دو تیم میلان و تورینو، امشب در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. حساس ترین دیدار این هفته کوپا ایتالیا بین دو تیم برگزار خواهد شد. روسونری که وضعیت خوبی در جدول پیدا کرده به دنبال حفظ روند بردها و انتقال آن به کوپا ایتالیاست تا بتواند به دور بعد رقابت ها صعود کند. در سوی دیگر تورینو که فصل نسبتا خوبی را پشت سر می‌گدارد، در 5 بازی اخیرش نتایج  خوبی کسب نکرده و روند رو به سقوطی را طی کرده است.

میلان سال 2016 را با کسب جام و قهرمانی مقابل یوونتوس به اتمام رساند و سال 2017 را با برتری 1 گله مقابل کالیاری. به نظر می‌رسد میلان دیگر مقابل تیم‌هایی که فصل پیش بسیار راحت مقابلشان امتیاز از دست می‌داد، بازنده نیست و نتایج خوبی کسب می‌کند. به نظر مونتلا توانسته تیم را در مسیری که باید قرارر دهد .

در سوی دیگر میهایلوویچ نیز تورینو را در مسیر خوبی قرار داده بود ولی رفته رفته شاگردانش از آن مسیر خارج شدند و نتایج ضعیفی کسب کرده اند.5 تقابل اخیر دو تیم با 3 پیروزی برای میلان و 2 تساوی به پایان رسیده و حال باید دید تورینو می‌تواند اولین پیروزی اش را پس از مدت ها به دست آورد یا نه.
کد مطلب : ۱۰۶۳۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.