۰

ویژگی های جدید گوشی های سونی در سال آینده

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۳
به گزارش عصر تعادل، امروزه معدود گوشی هوشمندی را در بازار پیدا می کنید که دارای نمایشگری از جنس OLED باشد، و اگر شایعات در این زمینه صحت داشته باشند، آیفون های اپل در سال 2017 نیز به جمع این گوشی ها خواهند پیوست. با این حال، به نظر می رسد اپل تنها شرکتی نیست که چنین برنامه هایی دارد، چرا که به استناد گزارشی که به تازگی انتشار یافته ،شرکت سونی نیز قصد مشابهی دارد.
 
 سال آینده منتظر این ویژگی های جدید در گوشی های سونی باشید

با این حال، برخلاف اپل که احتمالا قصد دارد طی سال 2017 به سراغ استفاده از این فناوری برود، تلاش های سونی در این زمینه پیش از عرضه گوشی های رده بالای این شرکت در سال 2018 به ثمر نخواهد نشست. این بدان معنا است که نباید انتظار استفاده از فناوری OLED در گوشی های سال 2017 این شرکت را داشته باشیم. همچون اپل، سونی نیز تاکنون به طور عمده وابسته به استفاده از نمایشگرهای LCD بوده است.

هنوز مشخص نیست که چه شرکتی مسئول تامین پنل های OLED برای سونی خواهد بود، یا اینکه خود سونی برنامه ای برای تولید آنها دارد یا نه. علاوه بر شایعات مربوط به نمایشگرهای OLED، گوشی های رده بالای سونی برای سال 2018 احتمالا دارای پردازشگرهایی با عملکرد بهبود یافته و عمر باتری طولانی خواهند بود. با این حال، به نظر می رسد هنوز زمان زیادی برای حدس و گمان ها درباره این گوشی ها پیش رو داریم.

در همین حال، سونی عمده تمرکز خود را از بازار گوشی های هوشمند برداشته است. این شرکت چندی پیش اعلام کرده که قصد ادامه فعالیت در کشورهایی مانند آمریکا، چین و هند را ندارد. 
کد مطلب : ۱۰۶۴۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.