۰

جلالی: نمی‌دانم چه بر سر زمین شهر قدس آمده

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۹
به گزارش عصر تعادل، مجید جلالی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما در این بازی غرامت شروع بازی را دادیم و به حریف اجازه دادیم تا در ابتدای بازی به ما گل بزند. بعد از گل ما توانستیم بر بازی مسلط شویم و نیمه دوم نیز بازی کاملاً یک‌طرفه در اختیار ما بود، اما متأسفانه نتوانستیم پیروز شویم که یکی از دلایل آن کیفیت بد زمین بود.
 
وی ادامه داد: نمی‌دانم در سه هفته‌ای که لیگ تعطیل بوده است چه بر سر این زمین آمده است. سه هفته پیش ما در این زمین مقابل فولاد به میدان رفتیم و زمین از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود.
 
سرمربی تیم فوتبال پیکان همچنین خاطر نشان کرد: انتظار داشتیم بعد از سه هفته تعطیلی لیگ با یک زمین خوب طرف شویم، اما اصلاً شرایط زمین این‌گونه نبود و بازیکنان ما حتی در هنگام گرم کردن دچار مشکل شدند.
 
جلالی در پایان تصریح کرد: دیدار مقابل گسترش فولاد بازی سنگینی بود که ما می‌توانستیم برنده شویم، اما این‌گونه نشد و باید بگویم این بازی یک دیدار ناپایدار بود.
 
وی در مورد قضاوت داور دیدار پیکان - گسترش فولاد اظهار داشت: داور مسابقه سعی می‌کرد قضاوت خوبی از خود نشان دهد و من مورد خاصی ندیدم.
کد مطلب : ۱۰۶۴۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.