۰

تاکید عضو کمیسیون آموزش بر لحاظ شدن رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق فرهنگیان در بودجه

تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
تاکید عضو کمیسیون آموزش بر لحاظ شدن رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق فرهنگیان در بودجه
اسدالله عباسی درگفت و گو با خبرنگار، در خصوص وضعیت اعتبارات حوزه آموزش و پرورش گفت: آنچه که در سال۹۵ عمل می شود در سال ۹۶ نیز همان ملاک قرار می گیرد اما برخی از مسئولین اجرایی هزینه هایی را تحمیل می کنند به ویژه هزینه‌های جاری که باعث می شود مطالبات انباشته شود.
وی افزود: مطالبات آموزش و پرورش ۴۰۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۲۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و انتظار می‌رود تا پایان سال ۹۵ مابقی نیز پرداخت شود.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: در بودجه سال ۹۶ ترمیم و افزایش حقوق و رتبه بندی معلمان باید مورد توجه قرارگیرد گرچه رتبه بندی معلمان در بودجه دیده نشده است و اگر انجام شود ایده‌آل خواهد بود.
نماینده مردم رودسر در  مجلس خاطرنشان کرد: سعی می کنیم در بحث فرآیند بررسی و تصویب بودجه، افزایش حقوق و رفاه فرهنگیان را در نظر بگیریم.
عباسی همچنین بیان کرد: برخی از دانشگاه‌ها نسبت به بودجه خود انتقاد دارند که تلاش می کنیم برای توسعه و ارتقاء دانشگاه‌ها پیشنهادهایی را مطرح کرده و اصلاح و تغییری ایجاد کند.
کد مطلب : ۱۰۶۵۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.