۰

نام سیامند رحمان در کنار رونالدو قرار گرفت

تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱
به گزارش عصر تعادل، رقابت برای گرفتن جایزه بهترین‌ ورزشکاران جهان (لاروس) بین اوسین بولت، کریس رونالدو و اندی ماری بیشتر از سایر ورزشکاران، وجود دارد.

در کنار این 3 ورزشکار، مو فرح، لبرون جیمز، استفن کوری هم جزو نامزدهای بهترین ورزشکاران مرد جهان هستند.

همچنین ستارگانی از المپیک و پارالمپیک ریو 2016 نیز در بین نامزدهای گرفتن جایزه لاروس قرار دارند که می‌توان به تنیسور مشهور بانوان جهان از آلمان یعنی کربر اشاره کرد. سایمون بیلز ژیمناست‌کار آمریکایی، کتی لدکی و آلیسون فلیکس از آمریکا، الین تامسون دونده ستاره جامائیکا و لورا کنی دوچرخه‌سوار انگلیسی هم جزو نامزدها هستند.

مایکل فلپس شناگر آمریکایی که در المپیک ریو 5 طلا و یک نقره گرفت نیز در بین ستارگان برای گرفتن جایزه لاروس قرار دارد. این جایزه همچنین به بهترین تیم فوتبال اختصاص پیدا می‌کند که برزیل، پرتغال و رئال مادرید نامزد دریافت این جایزه هستند.

در بخش پارالمپیکی‌های ریو، 6 نامزد معرفی شده‌اند که می‌توان به ایهار بوکی از بلاروس در شنا، سوفی پاسکو از نیوزیلند در شنا، عمر دورند از کوبا، سیامند رحمان در وزنه‌‌برداری، مارل هاگ و بیتریکه از ایتالیا در رشته شمشیربازی اشاره کرد.
کد مطلب : ۱۰۶۵۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.