۰

واکنش پیشکسوت استقلال به دعوت منصوریان

تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲
به گزارش عصر تعادل،پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به دعوت سرمربی آبی‌پوشان برای حضور در محل تمرین واکنش نشان داد.

علی جباری درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل نفت تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: نتیجه رضایت‌بخش بود، اما مواردی وجود دارد که کادر فنی باید به آنها توجه کند. لایه‌های دفاعی استقلال باید بیشتر شوند و بازیکنان نباید اجازه دهند که حریف وارد محوطه جریمه شود. اگر فاز دفاعی را درست کنند، برخی از مشکلات حل خواهد شد.

وی در مورد دعوت علیرضا منصوریان از او و سایر پیشکسوتان برای حضور در تمرین استقلال گفت: ما استقلالی هستیم و حتماً به محل تمرین خواهیم رفت. از منصوریان تشکر می‌کنم که یاد پیشکسوتان کرد و به آنها احترام گذاشت. پیشکسوتان دوست دارند به آنها توجه شود.

پیشکسوت تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند بازیکنان استقلال او را بشناسند یا خیر، خاطرنشان کرد: یک‌سری از آنها من را از نزدیک دیده‌اند و به ما محبت داشته‌اند. مهدی رحمتی و خسرو حیدری بارها به من محبت داشتند. همه بازیکنان را دوست دارم، اما برای رحمتی احترام زیادی قائلم. بیشتر بازیکنان ما را می‌شناسند، اما برخی از بازیکنان آشنایی کافی ندارند.

جباری در خصوص نیمکت‌نشینی مهدی رحمتی گفت: هیچ اشکالی ندارد که این اتفاق افتاده است. رحمتی بازیکن بزرگی است و گرم و سردی زیادی را چشیده است. خوب نیست به خاطر این جور مسائل وارد حاشیه شویم. رحمتی هر بار که درون دروازه قرار بگیرد، بهترین گزینه برای استقلال خواهد بود، اما خودش هم می‌داند که باید کسی کنار او قرار می‌گرفت تا زمانی که روزهای سخت رسید و از لحاظ بدنی به مشکل خورد، به او کمک کند.
کد مطلب : ۱۰۶۵۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.