۰

بازیگران سال 2017دوباره نام‌شان مطرح خواهد شد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲
به گزارش عصر تعادل،ستارگانی از جمله دبرا وینگر، میشل فایفر و ول کیلمر مدت‌هاست که در صدر اخبار قرار نداشته‌اند، اما در ۱۲ ماه آینده احتمال بازگشت آن ها به انظار عمومی و لیست بازیگران درجه یک وجود دارد.به گزارش بانی فیلم، به نقل از گاردین، در ادامه لیستی از بازیگران غایب در سال های اخیر را می بینید که امسال با پروژه های جدید بازمی گردند.
 بازیگرانی که در سال 2017 دوباره نام‌شان مطرح خواهد شد.
دبرا وینگر
متاسفانه خیلی امر عجیبی نیست که یک بازیگر زن طی یک بازه زمانی چند سال از یک بازیگر نقش اول به یک مادر خانه‌دار تبدیل شود و بعد هم کاملا از صحنه هالیوود محو شود. با این حال ظهور و سقوط ستاره فیلم «شرایط مهرورزی» یعنی دبرا وینگر تا حدی قابل توجه بود که در سال ۲۰۰۲ یک فیلم مستند با عنوان «در جستجوی دبرا وینگر» ساخته شد. با توجه به اینکه این بازیگر که تا به حال چند بار هم نامزد دریافت جایزه اسکار شده به نحوی خودش را بازنشسته کرد، آخرین نقش اول او در فیلم سال ۱۹۹۵ «پاریس را فراموش کن» بود. او در دهه بعد از آن برگشت، اما فقط با نقش هایی در فیلم های «ریچل ازدواج می کند» و سریال اشتون کوچر برای نت فلیکس یعنی «مزرعه». با این حال در تابستانی که در راه است، نقش های بهتری به او پیشنهاد شده اند: او در فیلم «معشوق ها» کنار تریسی لتس نقش زوجی متاهل را بازی می کنند که به تازگی از یکدیگر جدا شده اند، اما هنوز می خواهند رابطه شان را ادامه دهند. تریلر فیلم حاکی از پتانسیل قوی آن است.
 بازیگرانی که در سال 2017 دوباره نام‌شان مطرح خواهد شد.
ول کیلمر
آخرین باری که خبری از ول کیلمر شنیدید کی بود؟ احتمالا وقتی بود که دوستش مایکل داگلاس اعلام کرد او سرطان حنجره دارد و نزدیک مرگ است که کیلمر هم مجبور شد در فیس بوک این ادعا را رد کند و بنویسد که «من مایکل داگلاس را دوست دارم، اما اطلاعات او غلط بود.» ستاره فیلم های «بتمن برای همیشه» و «سنگ قبر» در اواخر دهه ۱۹۹۰ شاهد افول شهرت خود بود چون شایعه هایی مبنی بر این منتشر شد که کار کردن با او بسیار سخت است (فیلم «جزیره دکتر مورو» هم از هر دو نظر اقتصادی و شخصی نقطه ای ضعیف در مسیر حرفه ای کاری او بود) و باعث شد او مجموعه ای از نقش های ضعیف در فیلم های اکشن تریلر داشته باشد. اما ناگهان، کیلمر قرار است سالی قدرتمند داشته باشد و در اقتباس سینمایی «آدم برفی» از مجموعه رمان های کارآگاهی اسکاندیناویایی نوشته یو نسبو، کنار مایکل فسبندر نقش آفرینی خواهد کرد. او همچنین به جمع بازیگران جدیدترین درام ترنس ملیک یعنی رایان گاسلینگ و ناتالی پورتمن پیوسته است. کیلمر برای همیشه!
 بازیگرانی که در سال 2017 دوباره نام‌شان مطرح خواهد شد.
میشل فایفر
بعد از نقش آفرینی در فیلم های «صورت زخمی»، «ساحره های ایست ویک» و «ذهن های خطرناک»، فایفر به یکی از پولسازترین بازیگران زن هالیوود تبدیل شد، اما بعد از اینکه او مدتی از بازیگری کناره گیری کرد تا به فرزندانش رسیدگی کنید، هالیوود مسیر بازگشت او را باز نگذاشت. او در فیلم های «اسپری مو» و «غبار ستاره» بازی کرد، اما از سال ۲۰۰۷ به بعد تمام نقش های او مینیمال و فراموش شدنی بودند. با این حال او سال جالبی را پیش رو دارد و نامش در صدر فیلم مستقل «کایرا کجاست؟» قرار گرفته که اواخر همین ماه در فستیوال فیلم ساندنس پیش نمایش خواهد شد. علاوه بر این، او در جمع بازیگران پرستاره بازسازی سینمایی رمان «قتل در قطار سریع السیر» نوشته آگاتا کریستی بازی می کند و در هیجان انگیزترین پروژه اش، کنار جنیفر لارنس و حاویر باردم در درام مرموز دارن آرنوفسکی یعنی «مادر» نقش آفرینی می کند.
 بازیگرانی که در سال 2017 دوباره نام‌شان مطرح خواهد شد.
الیزابت شو
شو در سنی پایین با فیلم های «بچه کاراته کار» و «ماجراجویی های پرستاری بچه» در سن پایین به شهرت رسید و در دهه ۱۹۹۰ با نقشش در «ترک کردن لاس وگاس» نامزد دریافت جایزه اسکار شد و به جمع بازیگران درجه یک پیوست. اما در دهه بعد از آن، او تنها نقش های کوچک در فیلم هایی مثل «قایم موشک» با بازی رابرت دنیرو و «هملت ۲» که در آن نقش خودش را بازی می کرد، به دست آورد. از آن موقع تا به حال او خودش را راحت کرد و در «سی اس آی» نقشی به دست آورد، اما حالا با توجه به اینکه این سریال بالاخره تمام شده، او دوباره دنبال نقش های خوب جدید می گردد. خوشبختانه امسال نقش بالقوه خوبی را برای او به ارمغان آورده و در فیلم «نبرد جنسیت ها» کنار اما استون و استیو کارل بازی می کند. این فیلم داستان پشت بازی تنیس معروف بین بیلی جین کینگ و بابی ریگز را تعریف می کند. او همچنین در بازسازی «آرزوی مرگ» در نقش همسر بروس ویلیس راهی مولتی پلکس های سینمایی می شود.
 بازیگرانی که در سال 2017 دوباره نام‌شان مطرح خواهد شد.
آدام سندلر
در سال ۲۰۰۲، آدام سندلر مدتی از شکنجه کردن خانواده های سراسر دنیا با فیلم هایش دست برداشت تا در پروژه رومنس «Punch-Drunk Love» ساخته پل توماس اندرسون بازی کند. این فیلم نگاهی دردناک به استعدادهای نهفته این کمدین بود و متاسفانه، این استعدادها دیگر هرگز مدفون نشدند. او سعی کرد نقش هایش را گسترده تر کند اما انتخاب های ضعیفی داشت و هر دو فیلم «پینه دوز» و «مردان، زنان و کودکان» شکست خوردند. او قراردادی با نت فلیکس دارد که به او اجازه می دهد به کار کمدی و جوک ساختنش ادامه دهد، اما او همچنین سعی دارد دوباره خودش را به سطوح بالاتر برگرداند و سال ۲۰۱۷ فرصتی طلایی برایش خواهد بود. او بازیگر اصلی فیلم کمدی «Yeh Din Ka Kissa» ساخته نوآ باومباک خواهد بود که از جمله دیگر بازیگرانش می توان به داستین هافمن، اما تامپسون و بن استیلر اشاره کرد. کار استیلر در «گرینبرگ» و «تا وقتی جوان هستیم» نشان می دهد که باومباک تا چه حد می تواند از یک بازیگر کمدی بازی بگیرد.
بازیگرانی که در سال 2017 دوباره نام‌شان مطرح خواهد شد. 
گلدی هاون
از آخرین باری که گلدی هاون را روی پرده بزرگ دیدیم ۱۵ سال می گذرد. او آن موقع با سوزان ساراندون در فیلم «The Banger Sisters» بازی کرد و به نظر عادلانه می رسد که یک سال پس از اینکه ساراندون با کمدی «The Meddler» به عرصه سینما برگشت، هاون هم دوباره به هالیوود برگردد. از استعدادهای درخشان کمدی هاون که در فیلم های «سرجوخه بنجامین»، «نخستین کلوب همسران» و «مرگ به او می آید» دیده شدند، در فیلم کمدی جدید «ربوده شده» که او در آن نقش مادر شخصیت ایمی شومر را بازی می کند، به خوبی استفاده شده است. تریلر فیلم نشان می دهد که او چیزی از گذشته کم ندارد و این دو روی پرده بزرگ با هم ترکیب جالبی هستند.
بازیگرانی که در سال 2017 دوباره نام‌شان مطرح خواهد شد. 
هالی بری
با وجود اینکه هالی بری برنده یک جایزه اسکار هم شده، نتوانسته برای خودش مدیر برنامه ای پیدا کند که بتواند فیلمنامه هایی که استحقاقش را دارد برایش بیاورد. صفی طولانی از فیلم های فاجعه وار از جمله «کَت وومن»، «غریبه ایده آل»، «روز تحویل سال» و «فیلم ۴۳» باعث شدند خیلی ها استعدادهای قابل توجه او را فراموش کنند. او با سریال «Extant» به تهیه کنندگی اسپیلبرگ به پرده کوچک بازگشت، اما موفقیت آن سریال هم چشمگیر نبود. امسال او با نقشی در فیلم اکشن «مردان پادشاه: حلقه طلایی» بازمی گردد، نقش اصلی فیلم تریلر «آدم ربایی» است. اما نقشی که بیشترین پتانسیل را دارد، در نخستین فیلم انگلیسی زبان دنیز گامزه ارگوون کارگردان «موستانگ» یعنی «پادشاهان» است. این فیلم که دنیل کرگ هم در آن بازی می کند، داستان شورش های سال ۱۹۹۲ در لس آنجلس را تعریف می کند
کد مطلب : ۱۰۶۶۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.