۰

رفیعی: انگیزه زیادی برای درخشش دارم

تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۴
به گزارش عصر تعادل،سروش رفیعی درباره برتری پرسپولیس مقابل سایپا، اظهار داشت: برد خوبی بود و ما به این نتیجه نیاز داشتیم. پس از اخراج احمد‌زاده در نیمه دوم شرایط‌مان سخت شد، اما بازی خوبی ارائه کردیم و سه امتیاز را به خود اختصاص دادیم. فکر می‌کنم تماشاگران نیز از این بازی لذت بردند و ان‌شاءالله در دیدارهای آینده نیز برنده باشیم و دل این هواداران را شاد کنیم.
 
وی درباره هماهنگی‌اش با سایر بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان، برانکو و کادر فنی به من در این چند روز کمک کردند تا با شرایط پرسپولیس سازگار شوم. من باید تشکر ویژه‌ای نیز از علی پروین داشته باشم، چرا که قبل از بازی با او صحبت کردم و یکبار دیگر رخصت گرفتم. برخی از نکاتی که او به من گفت در بازی امروز کمک زیادی به من کرد.
 
هافبک پرسپولیس درباره پوشیدن پیراهن شماره هفت خاطر نشان کرد: شماره هفت پرسپولیس همیشه به نام علی پروین است و من هم افتخار می‌کنم که او اجازه داده تا بتوانم این پیراهن را به تن کنم و به همین دلیل انگیزه و روحیه زیادی دارم تا در پرسپولیس بدرخشم. 
 
رفیعی درباره این موضوع که بازیکنان تازه وارد تیم‌های بزرگ عکسی از خود منتشر می‌کنند تا علاقه‌شان به این تیم را نشان بدهند و آیا او چنین عکسی دارد؟، گفت: من سعی می‌کنم در زمین ثابت کنم که پرسپولیسی هستم و برای این کار باید تعصب خود را در زمین نشان بدهم. البته اگر لازم باشد از آن عکس‌هایی که شما می‌گویید دارم.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا با کارلوس‌ کی‌روش، سرمربی تیم ملی برای پیوستن به پرسپولیس صحبتی داشته است، گفت: کی‌روش شاید مشورت بدهد، اما در انتخاب تیم‌های بازیکنان دخالت نمی‌کند. درباره این موضوع هم باید بگویم صحبت‌هایی که مطرح شده بیشترشان حواشی بوده است. هواداران پرسپولیس، هواداران تیم ملی نیز هستند. ما بازیکن پرسپولیس نیز برای تیم ملی به میدان می‌رویم، به هر حال هم برانکو و هم کی‌روش دو مربی بزرگ هستند و ما بازیکنان با دل و جان برای هر دو تیم بازی می‌کنیم.
 
 رفیعی در جمع خبرنگاران نیز در مورد قضاوت داور خاطر نشان کرد: من وظیفه‌ام پیروی از دستورات مربی و بازی کردن است و اظهارنظر در خصوص این مسئله در حیطه اختیاراتم نیست. 
 
هافبک پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه فولاد نیز گفت: من در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و امروز نیز از برد تیم خود لذت بردم. این مسئله مربوط به کمیته انضباطی و باشگاه است و به من مربوط نمی‌شود. 
 
رفیعی در پایان در خصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس با فولاد، خاطر نشان کرد: همه دیدارها شرایط خاص خود را دارد. دیدار با فولاد خوزستان نیز آنچنان فرقی با بقیه بازی‌ها ندارد. امیدوارم در صورت حضور در ترکیب پرسپولیس بتوانم بازیکن مفیدی برای تیم باشم. 
کد مطلب : ۱۰۶۶۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.