۰

تقدیر از لبنانی ها برای حضور در مراسم آیت الله

تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۳
به گزارش عصر تعادل،سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان با صدور بیانیه‌ای از همه ملت لبنان، مقام‌های دولتی، شخصیت‌ها و مقام‌های مذهبی، طایفه‌ای و گروه‌های سیاسی و اهالی رسانه که با ارسال پیام‌های تسلیت و یا با حضور پرشور در مراسم بزرگداشت و امضای دفتر یادبود رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با رهبری، رئیس‌جمهوری، دولت و ملت ایران و خانواده داغدار ایشان در این مصیبت همراهی و همدردی کردند، تقدیر و تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است: حضور پرشور و گرم شما عزیزان در مراسم گرامیداشت و یادبود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و ارسال پیام‌های تسلیت، جلوه ای دیگر از پیوندهای عمیق، دوستی و برادری دو ملت ایران و لبنان را آشکار ساخت و نشان داد دو ملت در غم ها و شادی ها کنار هم قرار دارند.

سفارت ایران در لبنان همچنین خاطرنشان کرده که مشارکت فلسطینیان مقیم لبنان هم در این مراسم، قدرشناسی ملت مظلوم فلسطین از حمایت‌های خالصانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از قضیه و مقاومت فلسطین را متبلور ساخت.

در این بیانیه تصریح شده است: بدون‌تردید بیش از نیم قرن خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حمایت از ملت‌های مظلوم به ویژه ملت رنج کشیده فلسطین و همچنین حمایت همه‌جانبه از لبنان و مقاومت لبنان و فلسطین مقابل تجاوزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در خاطر مردم لبنان و فلسطین و تاریخ منطقه و جهان اسلام ماندگار خواهد ماند.

سفارت ایران در لبنان تاکید کرده است: بدیهی است این راه تداوم دارد و تا ظلم و اشغال وجود دارد مبارزه با ستم و اشغالگری ادامه خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۰۶۶۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.