۰

«بی نمک» بذرافشان تغییر نام داد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۲
به گزارش عصر تعادل، سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی محسن چگینی، از ۱۰ روز پیش کلید خورده است؛ نام قبلی این سریال طنز «بی نمک» بود که با آغاز تصویربرداری نام آن نیز تغییر کرده. این مجموعه همزمان با سریال‌های ویژه تعطیلات نوروز در حال تولید است، اما به سازندگان سریال اعلام شده که مشخص نیست در نوروز ۹۶ روی آنتن برود!
 
سریال «گسل» با نام قبلی «بی نمک» روزهای ابتدایی تصویربرداری را می‌گذراند و تا کنون ۱۰ روز از کلید خوردن آن گذشته است و تا کنون بازیگرانی چون سام درخشانی، فلور نظری و مهتاج نجومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند؛ این سریال که یک کمدی اجتماعی است در ۳۰ قسمت تولید خواهد شد و قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن برود.
 
«بی نمک» بذرافشان تغییر نام داد 
 

کار نگارش فیلم‌نامه این سریال از سال گذشته توسط علیرضا بذرافشان آغاز شده بود و کارگردانی این مجموعه را نیز خود او بر عهده دارد. آخرین سریالی که بذرافشان کارگردانی آن را بر عهده داشته سریال «هفت سنگ» است که تیر ۱۳۹۳ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

تهیه‌کنندگی این مجموعه را نیز محسن چگینی بر عهده دارد که پیش از این تهیه‌ مجموعه‌هایی چون «مسافران»، «دزد و پلیس»، «چهارخونه»، «ساختمان پزشکان»، «شب‌های برره» و «شمعدونی» بر عهده داشته است.
کد مطلب : ۱۰۶۶۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.