۰

انتظار بیشتری از بازیکنان سایپا داشتم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۹
انتظار بیشتری از بازیکنان سایپا داشتم
به گزارش عصر تعادل، درباره شکست تیم فوتبال سایپا برابر پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی بود ولی در نیمه دوم انتظار بیشتری از بازیکنان تیم سایپا داشتم. البته دو، سه بازیکن جدید ما فقط دو جلسه با تیم تمرین کرده بودند و کاملا با سایر نفرات هماهنگ نشده اند. ضمن اینکه تیم ما زمان استراحت سایر تیم ها به تبریز رفت و یک دیدار معوقه با ماشین سازی انجام داد و برای همین از پرسپولیس خسته تر بودیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان سایپا به هماهنگی بیشتری نیاز دارند، خاطرنشان کرد: گل پرسپولیس روی حادثه و اتفاق به ثمر رسید. شاید اگر چندبار دیگر این موقعیت ایجاد می شد، توپ به گل نمی رفت. در نیمه دوم ما هم چند موقعیت خوب داشتیم که از دست رفت. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است با مجموعه ای از بهترین بازیکنان و ۵۰ هزار هوادار که واقعا یار دوازدهم هستند.
مدیرعامل سایپا یادآور شد: هر تیمی با پرسپولیس بازی کند به مشکل می خورد. بازیکنان تیم ما در مسابقات خانگی بیشتر از هزار تماشاگر ندیده اند ولی با این حال مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس با این همه هوادار خوب بازی کرد.
درویش در پاسخ به این سئوال که آیا نگران ادامه روند ناکامی سایپا با وجود تقویت تیم در نیم فصل نیستید؟ گفت: بعید می دانم این روند ادامه یابد. امیدوارم با بازیکنان جدید تیم به جایگاه بهتر برسد.
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره کُری خوانی عجیب مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس برای حامد لک دروازه بان سایپا بعد از گلزنی، گفت: اینها مسائلی است که بین خود بازیکنان وجود دارد ولی به نظرم در یک مسابقه رسمی چنین کارهایی متداول نیست.
درویش در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال جذب بازیکن جدید، تصریح کرد: یک بازیکن فرانسوی و یک بازیکن نیجریه ای در تمرینات ما حضور دارند که کادر فنی در حال ارزیابی آنها هستند. در صورت تایید نهایی، یک مهاجم به تیممان اضافه خواهد شد.
 
کد مطلب : ۱۰۶۷۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.