۰

نمایش نقاشی‌های تلفیقی از نام خدا و آفریده‌هایش

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۸
به گزارش عصر تعادل، به نقل از روابط عمومی گالری «نقش جهان»، بوربور کریمی در این نمایشگاه هفت اثر با سبک کلاژ یا تلفیق خط و نقاشی رئال و با تکنیک رنگ روغن روی بوم را در معرض نمایش علاقه‌مندان خواهد گذاشت.

این هنرمند اولین نمایشگاه نقاشی خود را برگزار می‌کند.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «با توجه به این‌که همه انسان‌ها در برخورد با هر اثر هنری می‌توانند هر برداشت و احساسی داشته باشند و این موضوع برای صاحب اثر قابل توجه است، با این حال این آثار که تلفیقی از نام خدا وآفریده‌های او است به نوعی می‌توانند بیان هر نوع احساسی باشند که با کمک او آغاز می‌شود، مانند شروع یک عشق یا پاکی احساسات کودکانه و شاید می‌تواند بیان وجود او در بینابین جزئیات این کره خاکی باشد.»

هانیه بوربور کریمی فارغ‌التحصیل مقطع کاردانی رشته هنرهای تجسمی گرایش نقاشی از دانشگاه یادگار امام واحد شهرری و مقطع کارشناسی از دانشگاه نیما واقع در محمودآباد است. وی همچنین از شاگردی اساتیدی مانند کیوان عسگری، کمال رفیعی و خانم‌ها بهرمانی و اختر بهره برده است.

افتتاحیه آثار این هنرمند روز جمعه، اول بهمن‌ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «نقش جهان» به نشانی نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی ۲، شماره ۹ خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ششم بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ از این آثار دیدن کنند.

گالری روزهای شنبه تعطیل است.
کد مطلب : ۱۰۶۸۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.