۰

لسترسیتی 0 - 3 چلسی؛ برد اسپانیایی آبی‌ها

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۴
به گزارش عصر تعادل، بازی در شرایطی آغاز شد که چلسی بعد از کسب پیروزی های متوالی، هفته قبل در برابر تاتنهام شکست خورده بود و حالا برای بازگشت به جاده پیروزی به مصاف مداقع عنوان قهرمانی می رفت.
 
بازی با برتری شاگردان کونته اغاز شد و این تیم موفق شد در همان دقایقی ابتدایی به گل برسد. ارسال بازیکنان چلسی از راست با پاس هوشمندانه ادن هازارد به مارکوس آلونسو همراه بود تا این مدافع اسپانیایی با ضربه ای دقیق دروازه اشمایکل را باز کند.
 
پیروزی مقتدرانه چلسی برابر لسترسیتی
 
در ادامه، لسترسیتی تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت اما دفاع منسجم چلسی اجازه خلق موقعیت را از آنان گرفت. در دقیقه 15، آلبرایتون ارسال دقیقی از سمت راست انجام داد اما ضربه سر چیلویل از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
در ادامه، چلسی توپ و میدان را در دست گرفته بود اما هیچ یک از دو تیم موقعیت مهمی روی دروازه هم ایجاد نکردند. در دقیقه 36، ارسال بازیکنان لستر با دفع نه چندان خوب کورتوا همراه بود اما هیچ کدام از بازیکنان لستر برای استفاده از ریباند حاضر نبودند.
 
پیروزی مقتدرانه چلسی برابر لسترسیتی
 
در دقیقه 42 و روی همکاری دیدنی داوید لوییزو هازارد، پدرو درون محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه ضعیف او از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با یک گل به سود آبی های لندن به پایان برسد.
 
اما نیمه دوم نیز با برتری چلسی اغاز شد و این تیم موفق شد در همان دقایق ابتدایی باز هم توسط مدافع اسپانیایی خود به گل برسد. ارسال ویلیان از سمت راست با دفع توپ مدافعان لستر همراه بود تا توپ در پشت محوطه به آلونسو برسد و این مدافع نیز با ضربه ای محکم که به مدافعان لستر نیز برخورد کرد، گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.
 
پیروزی مقتدرانه چلسی برابر لسترسیتی
 
دقایقی بعد، ادن هازارد نفوذ خوبی در محوطه جریمه انجام داد اما در آخرین لحظه مدافعان لستر او را متوقف کردند تا اشمایکل توپ را مهار کند. در دقیقه 65 و با ارسال موسس، مارکوس آلونسو در آستانه به ثمر رساندن گل سوم بود که ضربه دیدنی او از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
اما پدرو در دقیقه 70 و با همکاری دیدنی با ویلیان موفق شد در مقابل دروازه خالی با ضربه سر دروازه اشمایکل را باز کند تا چلسی به گل سوم خود برسد.
 
پیروزی مقتدرانه چلسی برابر لسترسیتی
 
در ادامه، چلسی تلاش زیادی برای زدن گلهای بعدی داشت اما موقعیت ها با بی دقتی از بین می رفت. لسترسیتی نیز علیرغم انجام 3 تعویض در تغییر آهنگ بازی ناتوان بود.
 
در نهایت، شاگردن کونته ادامه بازی را در کنترل گرفتند تا با 3 گل از سد لسترسیتی گذر کنند و صدرنشینی خود را تثبیت کنند.
کد مطلب : ۱۰۶۸۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.