۰

کونته: در مورد دیگو کاستا دروغ نگفتم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۱
به گزارش عصر تعادل، ساعتی پیش چلسی موفق شد در کینگ پاور با 3 گل از سد مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل گذر کرده و صدرنشینی خود را استحکام بخشد.
 
شرایط دیگو کاستا: "قبل از بازی در مورد این موضوع صحبت کردم و حقیقت را گفتم زیرا هرگز علاقه ای به دروغ گفتن ندارم. تکرار می کنم که من قبل از این بازی نیز حقیقت را درباره کاستا گفتم. کاستا در تمرین روز سه شنبه از ناحیه کمر احساس درد کرد و تمرین را ترک کرد. از آن مقطع او دیگر با ما تمرین نکرد و من نمی دانم زمان بازگشت او به چه مقطعی موکول خواهد شد. اما بعید است در دیدار برابر هال سیتی بتوانیم از او استفاده کنیم".
 
کونته: در مورد دیگو کاستا دروغ نگفتم
 
پیروزی برابر لسترسیتی: "بازی خوبی به نمایش گذاشتیم زیرا بازی کردن در مقابل مدافع عنوان قهرمانی ساده نیست. بعد از شکست برابر تاتنهام واکنش خوبی نشان دادیم و از این موضوع بسیار خوشحالم. به بازیکنانم گفتم به شرایط جدول توجه نکنید زیرا معلوم نیست در جریان بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد. بازیکنانم همکاری بسیار خوبی در بازی امروز داشتند و من تلاش آنها را می ستایم".
کد مطلب : ۱۰۶۸۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.