۰

کنایه سیمئونه به توپ طلای رونالدو

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۷
به گزارش عصر تعادل، اتلتیکو مادرید شب گذشته موفق شد در دیداری دشوار و نزدیک با تک گل نیکولاس گایتان، رئال بتیس را شکست داده و رتبه چهارم خود در جدول رده بندی را تثبیت کند. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی این تیم پس از این پیروزی به میان خبرنگاران آمد تا درباره بازی صحبت کند.
 
به گزارش marca، سیمئونه درباره این پیروزی دشوار گفت:
 
 سه امتیازی بسیار مهم و دشواری را کسب کردیم. در سی دقیقه ابتدایی بازی و 15 دقیقه پایانی خوب کار کردیم و کاراسکو نیز به کنترل جریان بازی کمک فراوانی کرد. وقتی یانیک را به میدان فرستدم می توانستم به وضوح ببینم که بتیس از کناره‌ها بازی را گرفته و مدام در حال رساندن توپ به محوطه ماست. پس باید تغییری می‌دادم. خوشبختانه جواب داد. در برخی از لحظات احساس می‌کردم بازی الان مساوی خواهد شد. ربع ساعت آخر نیمه اول و ابتدای نیمه دوم بتیس بهتر بود و مالکیت بیشتری داشت اما من موقعیت‌های گلزنی چندانی به یاد ندارم. 
 
کنایه سیمئونه به توپ طلای رونالدو
 
 من پنج سال است در اتلتیکو مادرید هستم و همه‌چیز را درباره ویسنته کالدرون می دانم. زمانی که هواداران سکوت می کنند را دوست ندارم. سکوت آن‌ها آزارم می دهد و بنابراین خواستم آن‌ها را برای تشویق تیم در این بازی دشوار تحریک کنم. اعتراض هواداران؟ ما سومین بازی متوالی را در لالیگا بردیم و خیلی هم برای به دست آوردن آن به دردسر افتادیم. این همان ثبات است. 
 
 تیمم در خط حمله ضعیف کار کرد؟ کاراسکو موقعیت تقریبا صد در صدی داشت که باید گل می‌شد. هم فرناندو تورس و هم گریزمان در نیمه اول خوب کار کردند. با حضور کاراسکو و گامیرو در نیمه دوم این احساس را داشتیم که گل دوم را خواهیم زد.  گایتان همچنان به پیشرفت ادامه می دهد و امشب توانست زحمات تیم را به ثمر برساند. برای او خیلی خوشحالم. 
 
گابی گفت تنها چیزی که اهمیت دارد نتیجه است؟ شکی در این باره دارید؟ تنها و تنها چیزی که اهمیت دارد، نتیجه است. به برنده توپ طلا نگاه کنید. برنده، بهترین است. بدون نتیجه، چیزی به دست نیاورده‌اید.  
کد مطلب : ۱۰۶۹۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.