۰

گوشی آنر 8 هواوی دوشنبه نونوار می شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳
به گزارش عصر تعادل، هواوی پیش از این وعده داده بود که آپدیت‌های جدید اندروید را برای آنر ۸ منتشر کند، اکنون نیز به وعده خود پایبند است و دوشنبه همین هفته، آپدیت اندروید نسخه ۷ را برای آنر ۸ منتشر خواهد کرد.
 
 آپدیت اندروید ۷ برای آنر ۸ هواوی دوشنبه منتشر خواهد شد

هواوی در زمان عرضه گوشی آنر ۸، وعده داد که این گوشی تراز اول را به لحاظ نرم‌افزاری حسابی تحویل بگیرد و آپدیت‌های جدید را برای آنر ۸ منتشر کند. اکنون نیز شاهد خوش‌قولی هواوی و خبرهای موثقی از انتشار آپدیت اندروید ۷ برای آنر ۸ از جانب هواوی در دوشنبه همین هفته هستیم.

واحد موبایل هواوی در ژاپن، اعلام کرد که آنر ۸ در کنار دریافت آپدیت اندروید نسخه ۷، میزبان رابط کاربری EMUI نسخه ۵.۰ نیز خواهد بود. به این ترتیب انتظار می‌رود تمامی گوشی‌های آنر ۸ هواوی تا حدود یک ماه دیگر در ژاپن میزبان آپدیت اندروید ۷ و نسخه جدید رابط کاربری هواوی باشند.

مشخص است که آپدیت اندروید ۷ و رابط کاربری نسخه ۵.۰ EMUI حجم زیادی دارد و هواوی گفته است این آپدیت ۱.۹۷ گیگابایت حجم خواهد داشت، از قرار معلوم آپدیت جدید را در ژاپن، تمامی نسخه‌های آنلاک شده هواوی آنر ۸ دریافت خواهند کرد. البته سایر کاربران آنر ۸ هواوی در قسمت‌های دیگر دنیا، برای دریافت آپدیت اندروید نسخه ۷ باید حدود یک ماه دیگر صبر کنند چرا که انتظار می‌رود این آپدیت در اواخر بهمن‌ ماه برای سایر کشورها منتشر شود.

هواوی به کاربران آنر ۸ توصیه کرده است، قبل از دریافت و نصب این آپدیت جدید، از تمامی اطلاعات ذخیره شده خود بر روی گوشی، نسخه پشتیبان تهیه کنند. در آپدیت اندروید نسخه ۷ برای آنر ۸ شاهد ویژگی‌هایی زیادی هستیم، اما در کنار این ویژگی‌ها هواوی مدعی است در این آپدیت بهینه‌سازی‌هایی نیز صورت گرفته است تا باعث بهبود عملکرد و ثبات کلی گوشی شود.
کد مطلب : ۱۰۶۹۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.