۰

​در تهران خبری از برف و باران نیست

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۱
به گزارش عصر تعادل، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وضعیت بارش باران و برف در کشور طی امروز و فردا، از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از روز سه‌شنبه خبر داد.
 
احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین مدل‌های هواشناسی، امروز در غرب کشور بارش برف و باران، در جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب، بارش باران پاره‌ای نقاط رعد و برق و در نقاط سردسیر بارش برف، و بارش پراکنده در بخش‌هایی از شمال غرب، به تدریج برخی نقاط مرکز و ارتفاعات البرز مرکزی و از اواخر وقت بارش پراکنده در بخش‌هایی از شرق کشور پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه 27 دی، بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط مرکز، شرق و جنوب رخ خواهد داد و از بعدازظهر به تدریج از میزان ابرناکی و بارش در این نواحی نیز کاسته شده و سامانه فوق از اواخر وقت از مرزهای شرقی خارج می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 28 و 29 دی، در غالب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه خواهد بود ادامه داد: همچنین روز سه‌شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضعیت جوی استان تهران نیز، گفت: آسمان تهران در روز دوشنبه 27 دی، نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 9 و منفی 1 درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه 28 دی، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای 9 و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کد مطلب : ۱۰۷۰۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.