۰

ترامپ: جامعه آمریکا دچار بی اعتمادی است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۹
به گزارش عصر تعادل، ترامپ در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: برخی بر این باورند که شکاف اجتماعی، خشم عمیق و بی اعتمادی تغییر نخواهد کرد، اما من به آنها می گویم تغییر در راه است.
 
 
رئیس جمهوری منتخب آمریکا در دوران کارزار انتخاباتی خود به صراحت گفته بود: ما یک سیستم ، فاسد، شکست خورده و متقلبانه داریم. ترامپ در یکی از سخنرانی های خود خطاب به دوربین رسانه های حاضر در محل و با انگشت اشاره به شبکه خبری فاکس نیوز گفت: فاکس؛ سیستم فاسد، شسکت خورده و متقلبانه است؛ می رویم (با ورود به کاخ سفید) تا فساد در واشینگتن دی.سی را بخشکانیم.
 
 
ترامپ عصر دوشنبه 19 دسامبر (29 آذر) رسما از سوی مجمع گزینشگران آمریکا به عنوان رئیس جمهوری این کشور انتخاب شد. بر این اساس، وی با کسب 36 رای از مجموع 38 رای گزینشگران ایالت تکزاس تعداد آرای الکترال خود را به بیش از 270 رای مورد نیاز رساند و رسما به چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا برگزیده شد.
 
 
قرار است مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب آمریکا در 20 ژانویه ( 1 بهمن) در ساختمان ' کپیتال هیل' واقع در واشینگتن برگزار شود.
کد مطلب : ۱۰۷۱۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.