۰

5 گلزن برتر لیگ یک را بشناسید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
به گزارش عصر تعادل،رقابت های لیگ یک نیز به روزهای هیجان انگیز خود رسیده است و جنگ در بالای جدول ادامه دارد. 5 گلزن برتر لیگ یک را مرور می کنیم:

نفر اول: محمد عباس زاده- نساجی مازنداران - 13 گل
 
 
محمد عباس زاده آقای گل این لیگ در بازی این هفته تیمش برابر نفت مسجدسلیمان و در حالی که تیمشان ١٠نفره بود توانست در دقیقه ٨٦ گلزنی کرد تا سه امتیاز مهم را به دست بیاورد و البته خودش ١٣ گله شود. او تا کنون 13 گل مهم و حیاتی برای تیمش به ثمر رسانده است تا نساجی با داشتن مهاجم گزنی چون او در رده پنجم جدول قرار بگیرد و تنها با صدر جدول 5 امتیاز فاصله داشته باشد.البته عباس زاده چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد، شاید اگر آن بازی ها را بازی می کرد اکنون وضعیت ش متفاوت بود.

نفر دوم: اکبر صغیری - گل گهر سیرجان - 9 گل

اکبر صغیری از هفته سوم برای سیرجانی ها به میدان رفت و از همان هفته برای این تیم گلزنی را شروع کرد، این مهالجم کهنه کار که سابقه بازی در تیم هایی چون پرسپولیس، نیروی زمینی، صنعت نفت آبادان، نفت تهران و .. را دارد یکی از مهم ترین دلایل موفقیت وینگو و گل گهر به حساب می آید.

نفرات سوم: امیر میربزرگی - 8 گل

میر بزرگی که در ابتدای فصل فوق العاده برای تیمش گلزنی می کرد و در صدر جدول قرار داشت به یکباره موتورگلزنی اش خاموش شد اما هنوز شانس برای اول شدن در جدول گلزنان را دارد.

حمید کاظمی - خونه به خونه بابل - 8 گل

مهاجم تیم متمول خونه به خونه بابل با دوگلی که در بازی اخیر تیم خود برابر مس رفسنجان به ثمر رساند توانست در جدول گلزنان تا رده سوم جدول صعود کند. او مدافع عنوان آقای گلی است .

نفر پنجم: سهیل حق شناس- سپید رود رشت - 7 گل

سپید رود رشت را می توان به جرات پدیده این فصل لیگ یک دانست، تیمی که اکنون با یک بازی کم تر در رده دوم است و در صورت برد به صدر می رسد، سهیل حق شناس گل های مهم این تیم را زده است، او با این 7 گلی که زده در بالانشینی تیمش نقش بسزایی داشته است.

مهرداد آوخ - گل گهر سیرجان - 7 گل

تعداد گل های بالای گل گهر سیرجان بابت حضور او در کنار احمد صغیری در ترکیب است، آوخ که چندین فصل است در لیگ یک بازی می کند راه گلزنی در این لیگ را به خوبی بلد است و در صورت درخشش همچنان می تواند بالاتر برود.
 
کد مطلب : ۱۰۷۱۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.