۰

برخورد مرگبار پژو با پراید در سنندج

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵
به گزارش عصر تعادل،مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج از تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو با یک دستگاه یراید در گردنه صلوات آباد خبر داد و گفت : متاسفانه در این حادثه یک نفر کشته وسه نفرزخمی شدند.
 
 
رامین اسد نژاد گفت : ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه خبر تصادف در پایین تر از گردن صلوات از طریق سامانه ۱۲۵ به این سازمان اطلاع داده شد.

رامین اسد نژاد بیان کرد : بلافاصله نیروهای ایستگاه شماره یک با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند و کار امداد رسانی به حادثه دیدگان این تصادف را  انجام دادند.

وی اظهارداشت: این تصادف بین دو دستگاه خودرو سواری پژو و یک دستگاه پراید رخ داد  .

اسد نژاد افزد : متاسفانه در این تصادف یک نفر از سرنشینان پژو جان خود را از دست داد و نیروهای این سازمان توانستند  سه نفر از سرنشینان پراید را از داخل ماشین گیر کرده بودند  بیرون بیاورند و از طریق نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی عنوان کرد : پس از انتقال جسد و افراد مصدوم کار ایمن سازی  و بازگشایی جاده توسط نیروهای آتش نشانی این سازمان صورت گرفت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به تمامی  رانندگانی توصیه کرد به دلیل لغزنده بودن سطح جاده ها قوانین رانندگی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.  
کد مطلب : ۱۰۷۱۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.