۰

فلاحت‌زاده: حریف سرسختی برای ذوب‌آهن هستیم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷
به گزارش عصر تعادل، فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص دیدار تیم سایپا مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که در حال حاضر از شرایط خوبی در جدول برخوردار است. این تیم از بازیکنان تاثیرگذار و مربی خوبی در ترکیب خود استفاده می‌کند که قطعا این مسئله باعث خواهد شد کار سختی داشته باشیم.

وی یادآور شد: ما نیز در نیم‌فصل دوم با تغییراتی که در ترکیب خود داشتیم دگرگون شدیم و این تغییرات را در بازی مقابل پرسپولیس به عنوان صدرنشین و یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر مشاهده کردید. در مقابل پرسپولیس روی یک اشتباه نتیجه را واگذار کردیم اما در مقابل ذوب‌آهن فقط به 3 امتیاز فکر می‌کنیم . قطعا سایپا حریف سرسختی برای ذوب‌آهن خواهد بود و امیدواریم روز خوبی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص دلایل عدم نتیجه‌گیری سایپا عنوان کرد: این مسئله دلایلی زیادی دارد اما مهم‌ترین این دلایل تغییرات کادر فنی، مدیریت، بازیکنان، انواع بدشانسی، مصدومیت بازیکنان کلیدی مانند مهدی ترابی و اشتباهات داوری در دیدارهای مختلف بوده است. در کنار این دلایلی برخی از بازیکنان جذب شده ما در نیم‌فصل نخست خواسته‌های کادر فنی را برآورده نکردند و متاسفانه داوری‌ها نیز در چند دیدار علیه ما بود.

وی در پایان تصریح کرد: من فکر می‌کنم در نیم فصل دوم با یک یا دو برد شرایطمان تغییر کند و بتوانیم وضعیت‌مان را در جدول تغییر بدهیم.
کد مطلب : ۱۰۷۱۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.