۰

محمودی: برخی اتفاقات لیگ خنده دار است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۷
به گزارش عصر تعادل، شهرام محمودی درباره بازی هفته هجدهم تیم بانک سرمایه برابر هاوش گنبد گفت: بازی خیلی خوبی بود وتیم گنبد نسبت به دور رفت تیم متحول شده‌ای را روانه میدان کرده است. بازی سختی برابر هاوش گنبد داشتیم و اگر کمی بازی را رها می‌کردیم به مشکل بر می‌خوردیم. خوشبختانه با تجربه عمل کردیم و توانستیم سه بر صفر برنده شویم.

محمودی ادامه داد: در کل بازی زیبایی را از سوی هر دوتیم دیدیم. هاوشی‌ها با تمام وجودشان بازی مدرن و زیبایی را به نمایش می‌گذارند. از زمانی که آقای محمدی راد هم به تیم اضافه شده است خیلی خوب شده اند ولی زورشان به ما نرسید.

او درباره بازگشت بانک سرمایه به صدرجدول لیگ برتر والیبال گفت: برای ما الان صدرجدول با دوم بودن تفاوتی ندارد چرا که تا پایان بازی‌ها تیم اول و دوم میزبان هستند. تیم‌های چهارم تا هشتم جدول هنوز مشخص نیستند و معلوم نیست که چه اتفاقی رخ می‌دهد و شاید جابه‌جا شوند. با این حال ما خوشحالیم که صدرنشین هستیم. تیمی که قهرمان نیم فصل شده بود باز هم به صدر برگشت. ما با تمام توان ‌کار می‌کنیم تا با 100 درصد آمادگی وارد پلی‌آف شویم.
 
بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه درباره بی‌نظمی‌هایی که در خصوص انحلال تیم ها در لیگ برتر به وجود آمده است، گفت: واقعا ناراحت کننده است وقتی می‌بینیم بازیکنانی مستعد و جوان یک نیم فصل بازی می‌کنند و تیم‌شان را به جایگاه خوبی می‌آورند اما به یکباره اعلام انحلال می‌شود. بازیکن روی تیم حساب می‌کند و برنامه ریزی‌هایی براساس آن انجام می‌دهد. پیشگیری بهتر از درمان است و نباید بگذاریم تیمی که پول ندارد وارد لیگ شود. واقعا این اتفاقات خنده‌دار است. اصلا برای والیبال ایران که تا این حد پیشرفت کرده است خوشایند نیست که چنین شرایطی داشته باشد.
 
 
محمودی در ادامه گفت: امیدوارم بتوانیم شاهد لیگ زیبایی باشیم. از نظر کیفیت واقعا لیگ قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و وقتی لیگ به این خوبی داریم چرا با یک‌سری اتفاقات خرابش کنیم؟ امیدوارم مسئولان توجه لازم را انجام بدهند و از شخص آقای داورزنی می‌خواهم خودشان وارد مسئله شوند و مشکل راحل کنند.

او درباره حضور مهدی طارمی و محسن مسلمان در خانه والیبال برای دیدن بازی تیم بانک سرمایه و هاوش گنبد گفت: قرار بود نیم فصل اول به سالن بیایند اما وقت نشد. تیم ما را دوست دارند و بچه های ما هم به ورزشگاه می‌روند. در آخر فصل پرسپولیس و بانک سرمایه قهرمان لیگ فوتبال و والیبال می‌شوند و اصلا با هم جشن قهرمانی می گیریم.
کد مطلب : ۱۰۷۱۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.