۰

قطع درختان باغ فرشته در تهران

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۷
به گزارش عصر تعادل، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران جزئیات تخریب باغ در خیابان فیاض بخش (فرشته) را تشریح کرد.
 
محمد حقانی در تشریح جزئیات تخریب باغی در خیابان فیاض بخش نزدیک خیابان دکتر حسابی گفت: صبح امروز دوشنبه کارشناسان کمیته محیط زیست شهرداری تهران برای بررسی قطع درختان در باغ 4500 متری در خیابان دکتر حسابی روبروی اربابی به محل مذکور مراجعه کردند، گفت: با توجه به اینکه مالک تابلوی شناسه در هیچ کدام از طرف ملک خود نصب نکرده بود گمانه برای غیر قانونی بودن اقداماتش قوت گرفت.
 
قطع درختان باغ فرشته در تهران 
 

وی با بیان اینکه مالک اجازه ورود به کارشناسان کمیته محیط زیست شورای شهر را نداد، تصریح کرد: کارشناسان کمیته نسبت به بررسی موضوع اقدام کرده و متوجه شدند که بخشی از درختان شمال ملک تخریب شده است.

حقانی با بیان اینکه بخشی از بناهای قدیمی شمال ملک نیز در حال تخریب بوده  است، گفت: در بخشی از ضلع غربی ملک نیز کارگران در حال تجهیز کارگاه و حفر چاه بودند و بررسی‌ها نشان داد که کارگران در حال دپو کردن درختان قطع شده هستند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر با بیان اینکه کارشناسان با استفاده از پشت بام خانه‌های اطراف توانستند نسبت به ثبت این تخلف اقدام کنند گفت: هیچ شناسه ملکی در اطراف این باغ نصب نشده بود و جای سوال است که مالک با چه مجوزی اقدام به قطع درختان کرده است.
کد مطلب : ۱۰۷۲۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.