۰

​مطالبه 12 هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت از بیمه‌ها

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۵
به گزارش عصر تعادل،سید علی صدر السادات امروز (27 دی ماه) در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی سلامت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاورد طرح تحول سلامت رضایت مندی مردمی است، اظهارکرد: این طرح توفیقات زیادی داشته و خراسان جنوبی نیز یکی از استان‌های موفق در اجرای این طرح بوده است.

وی افزود: نیروی انسانی مهمترین و اصلی ترین سرمایه وزارت بهداشت است که بدون این سرمایه هیچ اقداماتی به درستی انجام نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه بهداشت، درمان و آموزش در سطح استانها به همت نیروی انسانی این وزارت خبرداد و تصریح کرد: در صورت نبود نیروی کافی و انگیزه مورد نیاز هیچ کاری به نحو احسن انجام نخواهد شد.

صدرالسادات یادآور شد: در اجرای و ادامه طرح تحول سلامت سختی‌هایی وجود دارد که تلاش وزارت خانه در راستا رفع اشکالات و توسعه طرح است.

 وی با اشاره به اینکه موفقیت این طرح نیازمند همکاری کارکنان و کادر درمانی است بیان کرد: با توجه به اینکه پرنسل و نیروی انسانی باید انگیزه کافی برای خدمت رسانی داشته باشند متاسفانه تا کنون نتوانسته‌ایم شرایط شایسته ای برای پرنسل و نیروی انسانی خود فراهم کنیم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بر ضرورت توجه به بحث ورزش کارکنان تاکید کرد و ادامه داد: موضوع ورزش کارکنان باید جزء وظایف سازمانی باشد، چرا که پرسنل وزارت بهداشت و درمان با روحیه و توان خود می توانند جوابگوی بهتر نیازهای مردم باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت در حال حاضر به لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد در حالی که بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان مطالبه از بیمه‌ها دارد.
کد مطلب : ۱۰۷۲۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.