۰

نسبت به گذشته پیشرفت داشته‌ایم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۵
نسبت به گذشته پیشرفت داشته‌ایم
به گزارش عصر تعادل، دومین دوره تور ایرانی پینگ پنگ بانوان در اصفهان برگزار شد و ندا شهسواری به عنوان قهرمانی دست یافت.
ملی‌پوش پینگ پنگ بانوان که سابقه حضور در المپیک را دارد، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رقابت‌های تور ایرانی پینگ‌پنگ بانوان  در اصفهان، بیان‌ کرد: همچون دوره های گذشته مسابقات خوبی بود و بازیکنان حاضر در رنکینگ در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند. علاوه بر آنها تمام کسانی که دوست داشتند نیز در این مسابقات حضور داشتند، چرا که مسابقات به صورت آزاد برگزار شد.
 نخستین دوره تور ایرانی پینگ پنگ بانوان نیز در کرمانشاه برگزار شد و شهسواری در  کرمانشاه با اختلاف امتیاز بالا با شکست حریفان خود قهرمان شد. او قهرمان بلامنازع پینگ پنگ بانوان ایران است و در سطح بالاتری نسبت به حریفان خود قرار دارد. شهسواری درباره نیاز به حریفان تمرینی، بیان‌ کرد:  نیاز به حریفان تمرینی حس می‌شود و اگر قرار باشد در اردوها خودمان با خودمان تمرین داشته باشیم فایده ای ندارد و پیشرفتی نخواهیم داشت، اما اگر از حریفان تمرینی بسیار خوب استفاده کنیم به نفع تیم‌ ‌ملی خواهد شد.
مربی چینی برای هدایت تیم‌ ‌ملی پینگ‌پنگ بانوان چهارم آذر ماه وارد ایران شد  و حدود دو هفته‌ در تمرینات حضور داشت که شهسواری درباره این مربی چینی گفت‌: مربی چینی خوب بود. البته فقط مربی بود و اگر به همراه او حریف تمرینی نیز باشد شرایط بسیار بهتر است. فردی باید حضور داشته باشد که هم مربی باشد و هم یک حریف تمرینی بسیار خوب، اما او  خیلی وقت بود که دیگر بازی نمی‌کرد و تنها یک مربی بود.
ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان در ادامه افزود: لیوسا به نظر مربی خوبی است،  ولی به دلیل این که ما سطح پایه بسیار قوی نداریم روی آنها کار شود بسیار خوب است که حداقل از پایه روی تیم‌ها کار شود تا در آینده بازیکنان خوبی را داشته باشیم.
در رنکینگ جهانی اعلام شده ماه گذشته نام شهسواری از رنکینگ خارج شده بود که او در این باره، اظهار کرد:  فدراسیون به دنبال ‌اسپانسر است تا بتوانیم در تورهای بیشتری حضور داشته باشیم.  برای رسیدن به هدف  و کسب موفقیت نیازمند حریف تمرینی خوب، اردو و دیدارهای تدارکاتی هستیم چرا که این سه عامل بسیار مهم و تاثیرگذار است. با توجه به حضورمان در مسابقات اوپن فنلاند، در رنکینگ جدید نام‌مان ‌اضافه خواهد شد.
شهسواری در پایان از فدراسیون پینگ پنگ تشکر کرد و گفت: فدراسیون با برپایی اردوهای با کیفیت و طولانی مدت باعث پیشرفت ملی پوشان نسبت به گذشته شده است و ان‌شاءالله این روند ادامه دار باشد.  
کد مطلب : ۱۰۷۳۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.