۰

یحیی توره: هنوز از قهرمانی ناامید نشدیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱
به گزارش عصر تعادل، شکست سنگین منچسترسیتی برابر اورتون باعث شد شانس قهرمانی سیتی‌زن‌ها در لیگ برتر کاهش یابد. با این حال یحیی توره معتقد است آنها هنوز از قهرمانی در لیگ برتر ناامید نشدند.

توره درباره این موضوع گفت‌: ۱۰ امتیاز با صدر جدول رده‌بندی فاصله داریم و این اختلاف کمی نیست اما باید بگویم به هیچ وجه از قهرمانی در لیگ برتر ناامید نشدیم. اگر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند، می‌توانیم این فاصله را جبران کنیم. فکر می‌کنم در لیگ برتر هر چیزی امکان پذیر است. در فوتبال شما باید مثبت اندیش باشید. انسان خوش بینی هستم و می‌دانم باید بعضی مواقع بپذیرید چه جایگاهی در فوتبال دارید. باید چند بازی پی در پی را ببریم تا روحیه خودمان را بالا ببریم.

توره ادامه‌ داد: به همین خاطر بازی بعدی ما از اهمیت زیادی برای ما دارد. باید هر طور که شده پیروز شویم و سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. ۱۷ بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی‌ مانده است و بدون شک همه تیم‌ها امتیاز از دست خواهند داد. لیگ بسیار طولانی است. باید فقط به کار خودمان فکر کنیم و این‌که بتوانیم امتیازات‌مان را به دست بیاوریم. نباید ناامید باشیم. فکر می‌کنم بازی با اورتون یک اتفاق بود که دیگر تکرار نمی‌شود. در آن بازی بد بودیم اما داستان آن بازی با بقیه بازی‌ها فرق می‌کند.

منچسترسیتی این هفته‌ باید برابر تاتنهام میدان برود. آنها در ادامه باید دیدار خودشان برابر جام حذفی را برگزار و سپس خود را برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند.
کد مطلب : ۱۰۷۳۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.