۰

عجیب‌ترین بند قرارداد لواندوفسکی با بایرن‌

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۰
به گزارش عصر تعادل،سایت فوتبال لهستان نوشته است: روبرت لواندوفسکی مدتی قبل قراردادش را با باشگاه بایرن مونیخ تمدید کرد. این ستاره لهستانی در زمان مذاکره با سران باشگاه آلمانی بند عجیبی در آن قرار داد. تیم بایرن مونیخ طبق این بند از قرارداد جدید روبرت لواندوفسکی باید دیدار تدارکاتی در کشور لهستان برگزار کند.

در ادامه این خبر آمده است: باشگاه بایرن مونیخ در زمان عقد قرارداد قبلی لواندوفسکی به صورت شفاهی قول برگزاری بازی تدارکاتی برابر یکی از تیم‌های باشگاهی لهستان در این کشور را داده بود که عملی نشد. ستاره لهستانی در قرارداد جدیدش این بند عجیب را رسمی کرد  تا بایرنی‌ها راهی برای فرار نداشته باشند.

در این میان رئیس باشگاه بایرن مونیخ با داریوش میودوفسکی، یکی از مالکان باشگاه لگیا ورشو تماس گرفت تا در خصوص برگزاری بازی تدارکاتی در ورزشگاه ملی لهستان هماهنگی لازم را انجام دهند. دیدار تدارکاتی تیم‌های بایرن مونیخ و لگیا ورشو در طول سال 2018 میلادی با توجه به بند عجیب قرارداد روبرت لواندفکسی قطعی است.
کد مطلب : ۱۰۷۳۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.