۰

قلعه‌نویی: تساوی در تبریز خوشایند نیست

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱
به گزارش عصر تعادل، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از توقف برابر صنعت نفت در نشست خبری حاضر شد و درباره بازی اظهار کرد: مساوی در تبریز خوشایند نیست و تیم ما هنوز آن شادابی لازم را ندارد. در نیمه اول شانس آوردیم که در دو، سه موقعیت دروازه‌مان باز نشد. در نیمه دوم نیز گلی بچگانه را دریافت کردیم و مدافعان‌مان یارگیری لازم را نکرده بودند.

وی ادامه داد: صنعت نفت بهتر از ما توپ را در زمین به گردش درآورد. بازی در ورزشگاه یادگار امام و بدون تماشاگر احساس خوبی نسبت به مسابقه ایجاد نمی‌کند.

قلعه‌نویی بیان کرد: امروز کل تیم ما خوب نبود و از بازیکنان که انتظار داشتیم، راضی نبودم. هاشم بیک‌زاده امروز با وجود اینکه فقط یک جلسه با ما تمرین کرده بود، خوب کار کرد. سعید آقایی هم به علت مصدومیت نتوانست به میدان برود.

وی ادامه داد: ما در خیلی از بازی‌ها در دقایق پایانی گل زدیم اما متاسفانه دو بازی  است که طراوت لازم را نداریم.

سرمربی تراکتورسازی درباره محرومیت هواداران این تیم در بازی امروز گفت: من از میگوئل پرسیدم که آیا در پرتغال هم تماشاگران را محروم می‌کنند یا نه جواب داد که چنین چیزی در هیچ کجا مرسوم نیست. به نظرم اگر بخواهند عدالت را رعایت کنند، باید تماشاگران  خیلی از تیم‌های دیگر را هم محروم می‌کردند. تماشاگر سرمایه فوتبال است و به جای اینکه کاری بکنند آن‌ها را به ورزشگاه بکشانند، متاسفانه آنان را فراری می‌دهند.
کد مطلب : ۱۰۷۴۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.