۰

ویسی: تا وقتی من هستم خلیل‌زاده سپاهانی است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
به گزارش عصر تعادل، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: بازی حساس و مهمی را برابر نفت تهران پیش رو داریم که می‌تواند یک امتحان مهم برای ما باشد. چرا که در جام حذفی ما نتیجه را به این تیم واگذار کردیم و حذف شدیم.

وی ادامه داد: با تمام وجود وارد میدان می‌شویم تا 3 امتیاز را بگیریم و برای این کار از همه نظر آماده هستیم. تلاش می‌کنیم مقابل تماشاگران خودی 3 امتیاز را به نام خود ثبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: ما تیمی هستیم که در هفته های اخیر کمترین تغییر را داشته‌ایم چرا که تقریبا به ترکیب ایده‌آل خود رسیده‌ایم. ترکیب ما کمترین جابه‌جایی را داشته. فکر می‌کنم چند تغییر در تمام تیم‌های دنیا وجود داشته باشد و ما هم از این موضوع جدا نیستیم.

ویسی با اشاره به حمایت خوب تماشاگران سپاهان از این تیم عنوان کرد: تماشاگران در هفته‌های اخیر حمایت خوبی از ما داشتند اما ما نتوانستیم به پیروزی برسیم. ما سپاهان هستیم و تماشاگران خاص خود را داریم و به خوبی می‌دانم که باید آنقدر خوب باشیم تا تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: تیم ما صددرصد تغییر کرده و برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به زمان دارد. هواداران واقعی سپاهان شرایط ما را درک می‌کنند و تحت تأثیر برخی جوسازی‌ها تیم را خراب نمی‌کنند چرا که ما تیمی جوان شده هستیم و البته به نظر من تاکنون عملکرد رضایتبخشی داشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: انتظار دارم که تماشاگران واقعی گول افرادی که در لباس دوستی به سپاهان خیانت می‌کنند را نخورند تا ما بتوانیم به جایگاه واقعی خود یعنی جمع سه تیم برتر برسیم. 

ویسی با اشاره به فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهیم برای خانه خود هم خرید کنیم باید جیب‌مان را نگاه کنیم. بازیکنی که یک میلیارد پیشنهاد دارد با 500 میلیون تومان به سپاهان نمی‌آید. ما بازیکنانی می‌خواستیم که نتوانستیم آنها را جذب کنیم. البته در ادامه کار باز هم خرید داریم و اگر بازیکنی با بودجه ما همخوانی داشته باشد جذبش خواهیم کرد.

وی در مورد آخرین وضعیت علی کریمی اظهار داشت: علی کریمی قبل از تمرین امروز به صورت تلفنی با من صحبت کرد. او منتظر است تا برخی کارهایش انجام شود که اگر این اتفاق بیفتد او سپاهانی است. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص شجاع خلیل‌زاده هم عنوان کرد: تا وقتی که من در سپاهان هستم شجاع یک سپاهانی است اما اگر من رفتم می‌توانم رضایت‌نامه او را صادر کنم. من در فضای مجازی فعالیتی نمی‌کنم اما هر موضوعی که در آنجا در خصوص شجاع گفته می‌شود کذب است. خلیل‌زاده اخلاقی، فنی و حتی با عصا هم یک سپاهانی است.
کد مطلب : ۱۰۷۴۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.