۰

فروش رنو فرانسه به لطف برجام رکورد زد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۰
به گزارش عصر تعادل، گروه خودروسازی فرانسوی رنو گزارش داد: به لطف رشد افزایش فروش در اروپا و بازارهای نظیر ایران و هند میزان فروش این شرکت خودروسازی در سال 2016 رکورد زده و انتظار رشد بیشتر در سال جاری نیز وجود دارد.

رنو اعلام کرده است، میزان فروش این شرکت نسبت به سال گذشته 13.3 درصد افزایش داشته و میزان فروش وسایط نقلیه به 3.18 میلیون رسیده است.

تری کوزکاس عضو کمیته اجرایی شرکت رنو در بیانیه‌‌ای اعلام کرد: استراتژی ما نوسازی گسترده‌ تولیدات و افزایش سطح جغرافیایی صادرات است و طی چندین سال این استراتژی موفقیت ما را تضمین کرده است. این مسئله گروه شرکت تولیدی رنو را به پیشرفت‌های زیادی رسانده و سهمش را در بازارهای منطقه افزایش داده است.

براساس این گزارش، هفته گذشته شرکت پژو نیز از افزایش فروش خود با لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران خبر داده بود که این بار رنو هم تصویر مشابهی از این گزارش ارائه می‌دهد.

کوزکاس گفت: موقعیت ما کار در سطح گسترده با مقامات فرانسوی و در اروپا همکاری با آنها است اما موقعیت ما قابل مقایسه با دیگر شرکت‌ها نیست.

پیش از این شرکت پژو هم اعلام کرده بود که به لطف خریدهای ایران پس از برجام بهترین عملکرد را از سال 2010 تاکنون داشته است.
کد مطلب : ۱۰۷۴۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.