۰

خرمگاه: بازیکنان دیر از خواب بیدار شدند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۹
به گزارش عصر تعادل،محمد خرمگاه پس از شکست 2 بر یک استقلال مقابل همنام خوزستانی‌اش اظهار داشت: ما نسبت به بازی‌های قبلی ناهماهنگ‌تر بودیم و شرایط بهتری نسبت به دیدارهای قبلی نداشتیم، برهمین اساس نیز موقعیت‌های گل کمتری داشتیم و در نهایت نتوانستیم امتیازی از بازی امروز کسب کنیم.
 
وی افزود: بی‌نظمی‌ها و پاس‌های اشتباه امروز تیم ما را خیلی اذیت کرد. بازیکنان ما آنقدر پاس اشتباه دادند که شرایط تیم بهم ریخت و در نهایت منجر به گلزنی حریف شد.
 
مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه نمی‌داند گل قربانی که مورد قبول داور قرار نگرفت آفساید بوده است یا نه، ادامه داد: بازیکنان ما دیر از خواب بیدار شدند، ما تلاش کردیم که بهتر بازی کنیم، اما این شرایط فراهم نشد. امروز به‌هم ریخته بودیم و باید فیلم بازی را ببینیم تا متوجه شویم که چرا این‌گونه بودیم.
 
خرمگاه در خاتمه تصریح کرد: اینکه نتیجه نگرفته‌ایم را قبول دارم اما ناامید نیستیم، سال گذشته نیز که در تیم نفت بودیم اگر دیدار ماقبل آخر را پیروز می‌شدیم می‌توانستیم قهرمان شویمو به‌هرحال باید تا روز آخر بجنگیم و به تلاش خود ادامه بدهیم. ما تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را داشته باشیم. همچنین معتقدم که آدم ناامید مرده است و ما امید خود را از دست نمی‌دهیم. 
کد مطلب : ۱۰۷۴۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.