۰

روحانی قویا مذاکرات مجدد هسته ای را رد کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۹
به گزارش عصر تعادل، خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه، تاکید رئیس جمهوری ایران بر عدم ازسرگیری مذاکره هسته ای میان ایران و کشورهای غربی را برجسته کرد.
 
این خبرگزاری درخبری از تهران اعلام کرد، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در نخستین سالگرد توافق هسته ای وین، در نشستی خبری به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.
 
 
رئیس جمهوری ایران در پاسخ به پرسشی درباره پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا و اظهارات تند وی درباره توافق هسته ای وین، گفت: اگر رئیس جمهوری منتخب آمریکا بخواهد درباره توافق هسته ای مذاکره مجددی داشته باشد، ایران به شدت آن را رد می کند.'

توافق هسته ای تمام شده است. این توافق در شورای امنیت سازمان ملل متحد به تصویب رسیده و به عنوان سندی بین المللی تبدیل شده است. توافق هسته ای وین، توافقی دوجانبه نیست بلکه توافقی چند جانبه است که این به معنای آن است که هرگز قابل مذاکره مجدد نیست.

خبرگزاری فرانسه افزود، در واقع باید گفت که رئیس جمهوری ایران هرگونه شانس برای مذاکره مجدد درباره برجام را رد کرد.

خبرگزاری فرانسه دربخشی دیگری ازگزارش خود،نوشت: رئیس جمهوری ایران در ادامه نشست خبری خود، نشست آستانه را زمینه ساز برقراری آتش بس دائم و صلح در سویه دانست. 
کد مطلب : ۱۰۷۴۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.